loading...
پارس دانلود | دانلود نرم افزار, كامپيوتر,موبايل,موزيك ,عکس , پارس دانلود , آپدیت آفلاین نود32
™vahid بازدید : 730 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (1)

نرم افزار Ableton Suite را می توان به عنوان یک استودیوی مجازی کامل نام برد که تمامی ابزارها و ویژگی های استودیو آهنگسازی را در اختیار شما قرار می دهد. Ableton Suite تمامی آنچه را که برای مدیریت یک کنسرت زنده نیاز دارید به علاوه ی مجموعه ای از صداهای بنیادی زیبا و جدید در اختیار شما قرار می دهد که می توانید به عنوان منابعی مفید از آن ها استفاده کنید. این نرم افزار افکت های مفیدی مانند synths, a sampler, electric و acoustic drums, mallets و … را به علاوه ی تعداد زیادی از آلات موسیقی مانند Collision و Latin Percussion برای شما فراهم کرده است که می توانند در زمینه آهنگسازی و تنظیم آهنگ، کمک به سزایی برای شما باشند.در واقع Ableton Suite یک محیط جامع برای تولید، تنظیم و اجرای موسیقی های شما فراهم می کند.

 

Ableton Suite آهنگ سازي و ميكس حرفه اي موزيك ها با Ableton Suite v8.3.4

™vahid بازدید : 592 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

همه‌ی ما تابحال بارها با فایل‌های PDF روبرو شده‌ایم. نرم‌افزارهای گوناگونی برای خواندن و ایجاد تغییرات در این فایل‌ها وجود دارند ولی بدون شک کامل‌ترین ابزار برای خواندن و مدیریت اینگونه فایل‌ها Adobe Acrobat است. این ابزار جدای از این که امکان خواندن فایل‌های PDF را برای شما محیا می‌کند قابلیت‌های متنوع دیگری نیز در اختیارتان می‌گذارد، مثل تبدیل فایل‌های Word و Excel به PDF و برعکس، ایجاد فرم‌های PDF، ساپورت انواع فرمت‌های PDF مثل PDF/A و PDF/E و امکانات متنوع به‌اشتراک‌گذاری پروژه‌ها و فایل‌ها. 

 

acrobat x pro مدیریت کامل فایلهای PDF با Adobe Acrobat X Pro برای مک

™vahid بازدید : 1118 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

IDM مدیریت دانلود قدرتمند Internet Download Manager 6.12 Build 11 Final

™vahid بازدید : 1197 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (1)

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه ی نهایی ویندوز هشت می باشد که توسط فروشندگان لو رفته است و زودتر از تاریخ انتشار رسمی در اینترنت پخش شده که هنوز هیچ کرکی برای این ویندوز عرضه نشده و استفاده از آن به صورت تریال و ۳۰ روزه خواهد بود . برای آشنایی بیشتر با این ویندوز و همچنین مشاهده لینک های دانلود نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید .

 

Windows 8 Pro دانلود نسخه نهايي ويندوز هشت Windows 8 Professional Rtm x64/x86

™vahid بازدید : 587 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

Ashampoo Photo Optimizer نرم افزاری کامل و قدرتمند برای بهینه سازی و بهبود کیفیت عکس ها و روتوش تصاویر می باشد. این نرم افزار هرانچه کاربران برای ویرایش عکس هایشان لازم دارند از جمله بهبود کیفیت عکس ها ، تنظیم رنگ ، رفع قرمزی چشم ، اضافه کردن انواع افکت ها ، تبدیل فرمت و قرار دادن واترمارک را انجام میدهد. 

قابلیت مهم Ashampoo Photo Optimizer بهینه سازی عکس یا عکس ها با یک کلیک است به طوری که خود نرم افزار با انجام بهینه سازی های هوشمند روی عکس شما ، میتواند مشکلات آنها از قبیل قرمزی چشم و تنظیم نبودن رنگ ها را رفع کند. تعمیر عکس های قدیمی ، mirror کردن عکس ها و تنظیمات جزئی دیگری مانند کنتراست ، سایز عکس ، چرخش و… از جمله توانایی های این نرم افزار قدرتمند می باشد. قابلیت مهم دیگری که شاید در هیچ نرم افزار مشابه وجود ندارد ، امکان تهیه بک آپ از عکس یا عکس های در حال ویرایش می باشد. به هرحال ممکن است در تغییری صورت گیرد که خوشایند نباشد و نیاز به برگشت به حالت اولیه وجود داشته باشد که این نرم افزار میتواند این فرایند را انجام دهد. 

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Photo Optimizer 5.1.1:

- امکان پیش نمایش نسخه ویرایش شده و نشده برای مقایسه

- تهیه نسخه پشتیبان از عکس های در حال ویرایش

- دارای افکت های تصویری بسیار زیبا و کاربردی

- رفع قرمزی چشم

- توانایی بهینه سازی همزمان برای چندین عکس ها

- قابلیت چرخش ، بهینه سازی ، روتوش و ویرایش عکس ها

- قرار دادن واترمارک روی عکس ها

- تبدیل فرمت و تغییر سایز عکس ها

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

™vahid بازدید : 532 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

Boat Browser 4.1 یک مرورگر اینترنتی سریع ، هوشمند و قدرتمند برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید می باشد. از ویژگی برتر این برنامه می توان به سفارش کردن محیط مرورگر ، قابلیت Speed Dial ، پشتیبانی از افزونه های مختلف و بسیاری از امکانات دیگر اشاره نمود. برای اجرای مرورگر Boat Browser نیازمند سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر می باشید.

 

Boat Browser مرورگر سریع و هوشمند Boat Browser 4.1   اندروید

 

 

™vahid بازدید : 487 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد.

Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد.

گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome سریعترین مرورگر وب دنیا با Google Chrome 21.0.1180.60

™vahid بازدید : 427 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera مرورگر محبوب و سریع Opera Web Browser 12.01.1532 Final

™vahid بازدید : 542 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

Folder Protect نرم افزاری فوق العاده قدرتمند برای قفل کردن و مخفی نمودن انواع اطلاعات از جمله فایل ها و فولدرها و درایورها می باشد. توسط این نرم افزار میتواند به راحتی هرچه تمام تر فایل ها و فولدرها و درایورها را با پسورد محافظت نمود یا اینکه برای دیگر کاربران مخفی ساخت.  تمامی محافظت های صورت گرفته توسط این نرم افزار از جمله قفل گذاری و مخفی سازی در حالت safe mode ویندوز نیز پابرجا خواهد بود و اینطور نیست که در حالت Safe mode فرایندهای نرم افزار Folder Protect اجرا نشوند و اطلاعات شما به راحتی از دست برود.

Folder Protect علاوه بر توانایی محافظت از فایل ها ، فولدرها و درایورها میتواند روی نرم افزارها و افزونه ها نیز قفل گذاری انجام دهد. علاوه بر قابلیت حافظت فایل توانایی Delete-Proof میتواند فایل ها را به صورت امن و غیرقابل بازگشت حذف نماید. این قابلیت برای نابود سازی مطمئن اطلاعات محرمانه که میخواهید دیگر قابل بازیابی نباشد ، مورد استفاده قرار میگیرد.

 

Folder Protect قفل و مخفی کردن اطلاعات با Folder Protect 1.9.4

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Folder Protect 1.9.4:

- حذف امن اطلاعات با قابلیت Delete-Proof 

- قفل گذاری روی فایل ها ، فولدرها ، درایوها و نرم افزارها

- مخفی سازی فایل ها و فولدرها و درایوها

- امکان محدود کردن دسترسی به فایل و پوشه ها (مثلا فقط قابل خواندن بودن)

- امکان مخفی سازی و قفل کردن فقط برای کاربری خاص

- قابلیت ایجاد حالتی که هیچ فایلی بدون پسورد قابل حذف نباشد

- حافظت از اطلاعات محدود شده توسط نرم افزار در حالت safe mode

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

™vahid بازدید : 397 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

Internet Lock نرم افزاری کامل برای مدیریت اینترنت و اتصالات کامپیوتر شما به اینترنت می باشد. با این نرم افزار میتوان ضمن محدود کردن و قفل اتصال سیستم به اینترنت ، امکان محدود کردن کاربران و نرم افزارها به اینترنت وجود دارد. با Internet Lock میتوان زمان دسترسی به اینترنت را محدود کرد با به طور کل دسترسی به اینترنت را قفل نمود. همچنین میتوان برای کاربران مختلف محدودیت های متفاوتی در نظر گرفت و همچنین توانایی قفل کردن نرم افزارها و حتی فیلتر کردن سایت ها نیز با Internet Lock فراهم شده است. 

برای مثال میتوان ساعت دسترسی به اینترنت بین ۹ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین کرد و یا اینکه به طور کل در روزهای مشخص دسترسی به اینترنت با پسورد امکان پذیر باشد و محدودیت دیگر این است که میتوان تایم دسترسی به اینترنت را برای مثال ۳۰ دقیقه تعریف نمود. محدود کردن نرم افزارها نیز به همین صورت یا به طور کلی یعنی قفل کردن دسترسی یک یا چند نرم افزار به اینترنت را قطع یا محدود کرد. برای قابلیت های جزئی تر قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

internet lock محدود سازی اینترنت و وبسایت ها با Internet Lock 5.3.2

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Lock 5.3.2:

- بلوک کردن وبسایت ها و آی پی ها

- قفل گذاری کلی روی دسترسی به اینترنت

- امکان بلوک کردن تمامی وبسایت ها و اجازه به چند وبسایت خاص

- محدود کردن متفاوت کاربران مختلف برای دسترسی به اینترنت

- امکان تعیین محدود زمانی دسترسی برای کاربران و نرم افزارها

- توانایی پسورد گذاشتن بر روی تمامی نرم افزارهای مرورگر وب

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

-دارای حجم 1 مگابایت

- و…

 

™vahid بازدید : 419 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه نرم افزارهای مهندسی Autocad هم اکنون توسط مهندسین استفاده می شود و در رابطه با ترسیم نقشه های مهندسی می باشد. فایل های تولید شده توسط این نرم افزار معمولا حجیم بوده و همچنین برای نمایش نیازمند نصب نرم افزارهای سنگین autocad می باشد. در کنار این مسئله باتوجه به اینکه امکان ویرایش ساده این فایل ها توسط نرم افزار autocad وجود دارد ، از نظر حفظ کپی رایت مشکلاتی وجود دارد.

Acme CAD Converter نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت های DWG  وDXF و DWF به فرمت های دیگر نظیر PDF, WMF, JPEG, TIFF, EPS, SVG, CGM می باشد. به این ترتیب افرادی که نیاز به تنها مشاهده نقشه ها دارند ، دیگر نیازی نیست نرم افزارهای اتوکد را نصب داشته باشند و یا اینکه فایل اصلی نقشه را در اختیار داشته باشند. در کنار این تبدیل فرمت ها ، تبدیل درون خانوادگی نرم افزار Autocad یعنی تبدیل DWF to DWG نیز امکان پذیر است. این نرم افزار در هنگام تبدیل ظاهر فونت ها و رنگ ها را کاملا حفظ میکند و از نظر ظاهری کاملا مشابه با فایل اصلی تبدیل ها انجام خواهد شد.

یکی از مشکلات هنگام تبدیل فرمت نقشه های اتوکد به فرمت های نام برده شده ، تعیین ناحیه هایی است که نقشه درون فایل اتوکد قرار دارد. این نرم افزار میتواند به شما این امکان را دهد که مانند فرایند پرینت در نرم افزار اتوکد ، پنجره مورد نظر را برای تبدیل انتخاب کنید. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند به عنوان یک نرم افزار نمایش فایل های DWG نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

cad converter تبدیل فرمت های نقشه های مهندسی Acme CAD Converter 2012 v8.2.8

™vahid بازدید : 556 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

نرم افزار Aurora 3D Text & Logo Maker ابزاری کامل برای کمک به کاربر در زمینه ساخت متون سه بعدی ، لوگو و دکمه ها (button) می باشد. قابلیت این نرم افزار در دارا بودن اشکال و افکت ها و نمونه های آماده بسیار زیاد می باشد. ابزارهای زیادی برای زیباسازی متن و لوگو وجود دارد و تمام ابزار در دسترسی سریع قرار دارند و همچنین کاربرد این نرم افزار بسیار ساده می باشد. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر است ، میتوانید نوع اشکال را انتخاب کنید ، دور گرد بودن ، تنظیم نور و افکت ها تماما در اختیار شما خواهد بود. میتوانید از وکتورهای svg استفاده کنید ، از انواع فونت ها و… . با این نرم افزار دیگر نیاز نیست وقت بسیاری را در طراحی لوگوها و متن های سه بعدی صرف کنید و نیازی به دانش فنی بالا در زمینه طراحی ندارید. طرح های سه بعدی آماده و افکت های بسیار زیبا شما را در این راه یاری میکنند.  بعد از ساخت لوگو یا متن سه بعدی خودتان میتوانید آن را با فرمت های  PNG, TIFF, JPG و  BMP ذخیره سازی کنید. 

 

 

aura 3D Text Logo Maker طراحی لوگو و متون سه بعدی با Aurora 3D Text & Logo Maker 12.07.19

™vahid بازدید : 397 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

Ashampoo Snap نرم افزار قدرتمند محصول شرکت محبوب ashampoo می باشد که میتواند به راحتی از محیط ویندوز و نرم افزارها و بازی فیلم و عکس تهیه کند. شاید این در ابتدا ساده به نظر برسد ولی امکانات موجود در این نرم افزار باعث می شود این نرم افزار ضمن داد بودن قابلیت عکس و فیلمبرداری ، امکانات لازم برای تهیه فیلمی تمام عیار از محیط ویندوز را داشته باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند به صورت تمام صفحه از محیط ویندوز فیلم و عکس تهیه کند ، توانایی این را دارد که از ناحیه ای ویژه که توسط شما معین می شود فیلم برداری نماید ، میتواند در هنگام فیلمبرداری روی گزینه بزرگنمایی (zoom) انجام دهد..

Ashampoo Snap همچنین میتواند تنها از منوهایی که باز می شوند فیلم و عکس تهیه نماید. بعد از فیلمبرداری میتوان به به فیلم عکس ، یادداشت ، متن ، دور اشیاء خط کشیدن و واترمارک اضافه کرد و این یعنی شما میتوانید یک فیلم آموزشی بسازید. همچنین در ادامه این قابلیت وجود دارد که صدا و تصویر ورودی از میکروفون و وب کم را نیز به فیلم گرفته شده ، اضافه کنید.

در ادامه قابلیت ها ، امکان ویرایش محدود عکس و فیلم وجود دارد و میتوان تغییر سایز ، چرخش ، پاک کردن قسمتی از عکس و… انجام داد. نرم افزار در کاربرد بسیار آسان است و تمامی فرایندها روشن و امکانات در دسترس خواهد بود.

 

 

ashampoo snap 5 عکس و فیلمبرداری حرفه ای از محیط ویندوز با Ashampoo Snap 5.1.4

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Snap 5.1.4:

- امکان فیلم برداری تمام صفحه یا فیلمبرداری از ناحیه ای خاص

- توانایی بزرگنمایی روی قسمتی از صفحه در زمانی مشخص

- قابلیت اضافه کردن صدا ، عکس ، فیلم ، متن ، یادداشت و واترمارک به عکس و فیلم

- توانایی ضبط فیلم و عکس تنها از منوها

- امکان ویرایش محدود عکس و فیلم (تغییر سایز ، برش، چرخش، سیاه و سفید کردن و…)

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

™vahid بازدید : 521 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

با محبوبیت هرچه بیشتر محصولات شرکت اپل نرم افزارهایی برای راحتی استفاده از این محصولات بوجود آمده اند. گوشی اپل که نام آن آیفون است ، طرفداران زیادی دارد و هم اکنون در ایران نیز یکی از گوشی های موبایل محبوب به شمار می رود. 

ImTOO iPhone Transfer نرم افزاری است برای انتقال اطلاعاتی نظیر ویدیو ، موزیک و عکس بین گوشی های آیفون و کامپیوتر و همچنین نرم افزاری برای پشتیبان گیری از فایل های گوشی های آیفون می باشد. این نرم افزار به خوبی با گوشی های آیفون ، گوشی های نسل۳ آیفون و آیفون ۳٫۱ سازگاری دارد. این نرم افزار برنامه ای بسیار عالی برای پشتیبان گیری از گوشی های آیفون است و به وسیله آن میتوان به راحتی از گوشی های آیفون بکآپ تهیه کرد. این نرم افزار به راحتی عکس ها ، موزیک ها و ویدیوهای شما را بین کامپیوتر به تبادل میگذارد و میتوانید با آن به راحتی نقل و انتقالات را انجام دهید. یکی از کاربردهای این نرم افزار آن است که گوشی آیفون شما تبدیل به یک هارد دیسک قابل حمل خواهد شد ، زیرا به راحتی میتوانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات را مورد استفاده قرار دهید. 

 

 

iphone transfer تبادل اطلاعات بین کامپیوتر و آیفون با ImTOO iPhone Transfer v5.4.0.20120709

™vahid بازدید : 562 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

ویروس هایی که از طریق حافظه های USB منتقل می شوند ، بسیار شایع هستند و برای مقابله با این ویروس ها که اصطلاحا "ویروس های اتوران" نامیده می شوند ، راه حل استفاده از نرم افزارهای ویژه مراقبت از نقل انتقال داده ها از طریق پورت USB کامیپوتر است. 

Autorun Virus Remover نرم افزار نام آشنایی برای مقابله و پاکسازی ویروس هایی که از طریق پورت USB وارد می شوند ، می باشد. این نرم افزار توانایی حذف ، پاکسازی و بلوک کردن ویروس های اتوران را که برروی حافظه های USB و حتی هارد دیسک قرار دارند را داراست. این نرم افزار در زمان وارد شدن حافظه های USB اجازه اجرا را به آنها نمیدهد و در کنار این فرایند نسبت به اسکن حافظه مورد نظر اقدام میکند و ویروس های ممکن و مخصوصا ویروس autorun.inf را حذف مینماید. به این ترتیب ضمن اینکه آنتی ویروس اصلی شما فرصت بیشتری برای جستجو حافظه مورد نظر را دارد ، نرم افزار Autorun Virus Remover یک لایه امنیتی جدید برای شما ایجاد کرده است. 

اگر سیستم شما از قبل آلوده شده است ، قابلیتی در این نرم افزار وجود دارد به نام Fixsystem که ضمن پاکسازی کامپیوتر شما ، به دلیل خراب شدن رجیستری و بخش های مختلف ویندوز توسط ویروس ، نسبت به تعمیر بخش های رجیستری نیز اقدام میکند تا شما سیستمی پاک و صحیح را دراختیار داشته باشید. همچنین شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار ، استفاده از پورت های USB را به طور کل یا جزئی قطع نماید. یعنی میتوانید به پورت ها اجازه دهید که فقط قابلیت خواندن داشته باشند و امکان کپی اطلاعات از کامپیوتر شما و یا از روی حافظه ، وجود نداشته باشد.

 

autorunvirus مقابله و حذف ویروس های اتوران با Autorun Virus Remover 3.1.0719

™vahid بازدید : 457 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

دنیای اینترنت و کامپیوترها و خبرهایی که هر روز در رابطه با انواع بدافزارها منتشر می شود. ویروس ، تروجان ، اسپمر ، تخریب کننده ها ، دزدها و… . اگر بخواهید بدون محافظ در این دنیای پرخطر قدم بردارید ، دیری نمیگذرد که کامپیوترتان بزرگراه انواع بدافزارها خواهد شد که در آن با سرعت از یکدیگر سبقت میگرند تا اطلاعات شما را به سرقت ببرند. مقابله با این بدافزارها بدون یک محافظ برای افرادی که دانش فنی ندارند ، غیرممکن است.  همچنین باید بدانید که اگر از نرم افزارهایی به عنوان "آنتی ویروس" استفاده میکنید ، باید به فکر نرم افزارهایی مخصوص حفظ امنیت شما مقابل بدافزارهای اینترنتی ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها و… باشید ، زیرا که اکثر نرم افزارهای مختص آنتی ویروس ، دارای قدرت کافی در زمینه بدافزارها نیستند.

SpyHunter نرم افزاری ویژه برای مقابله با بدافزارهای جاسوسی و مخرب می باشد که در کنار یک آنتی ویروس سیستم شما را در مقابل تهدیدهای اینترنتی کاملا امن نگهداری میکند. این نرم افزار تمامی قابلیت های لازم برای مقابله با جاسوس افزارها را دارد و برای مقابله و پاکسازی جاسوس افزارها و ابزارهای مخرب طراحی شده است.  در کنار این قابلیت بررسی فایل های متصل به اینترنت و hosts file ها میتواند شما را در پورت های باز و تروجان های احتمالی و همچنین بلوک کردن نرم افزارهای دیگر ، یاری کند. همچنین محافظت پیشرفته از dns ها باعث می شود از جاسوسی های احتمالی از این روش ، برعلیه شما جلوگیری شود. SpyHunter  از اجرای هرگونه فایل مخرب جلوگیری مینماید. وقتی فایل مخربی یافت می شود ، ابتدا از اجرای آن جلوگیری می شود و سپس نسبت به حذف آن اقدام می شود. فایل های که نیز از قبل مانده اند ، با جستجو یا اجرای احتمالی سریعا شناسایی خواهند شد. این نرم افزار در کنار تمام قابلیت های موجود ، باتوجه به امکان برروزرسانی آن از طرف شرکت سازنده ، میتواند نرم افزار مطمئن برای حفظ امنیت بیشتر شما باشد.

 


™vahid بازدید : 380 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

Animated Screensaver Maker یکی از نرم افزارهای کاربردی و بسیار جالب است که به کاربران امکان آن را می دهد تا بتوانند باتوجه به علایق خود یک محافظ صفحه نمایش طراحی نمایند. همچنین این نرم افزار کاربرد بسیار ساده ای دارد و برای استفاده از آن نیازی به دانش قبلی نخواهید داشت. چند کلیک ساده کافی است تا با ترکیب عکس های خود با افکت های دلخواه ، یک اسکرین سیور زیبا و مناسب با سلیقه خود بسازید. این نرم افزار افکت های زیبایی را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید یک اسکرین سیور حرفه ای طراحی نمایید و احساس کمبودی در این زمینه ننمایید.

 

Animated Screensaver Maker ساخت تصاویر متحرک زیبا توسط Animated Screensaver Maker v3.1.2

™vahid بازدید : 436 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

حتما شما نیز فایلی را به صورت اشتباه از هارد رایانه ی خود حذف کرده اید که بعداً به آن نیاز داشته اید ، در این مواقع استفاده از نرم افزارهای بازیابی بسیار مفید خواهد بود هرچند همیشه موثر نیستند ! برای راحتی شما عزیزان مجموعه ای از بهترین نرم افزارهای ریکاوری یا همان بازیابی اطلاعات را آماده کرده ایم که با داشتن آن ها ، می توانید انواع فایل های خود نیز اسناد ، عکس ها ، فیلم و … را از انواع حافظه ها از جمله فلش و هارد بازیابی کنید . در ادامه می توانید لیست نرم افزارهای موجود در این پک را مشاهده نمایید که تمامی آن ها به صورت FULL و آخرین نسخه هستند .

 

™vahid بازدید : 520 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

WinRAR نرم افزار مدیریت آرشیو قدرتمندی برای فایلهای با پسوند  RAR می باشد که بصورت معمولی محتوای موردنظر شما را ۸ تا ۱۵ درصد بیشتر از آرشیوهای زیپ فشرده سازی می نماید. این نرم افزار ابزار فشرده سازی قدرتمندی به همراه عملکردهای اضافی یکپارچه می باشد که به شما کمک می نماید تا آرشیوهای فشرده خود را سازماندهی نمایید. این نرم افزار می تواند از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه نموده و حجم ضمایم ایمیل خود را کاهش داده، فایلهای RAR و ZIP  و سایر فایلهای دانلود شده از اینترنت را از حالت فشرده خارج نموده، و آرشیوهایی جدید به فرمت RAR و زیپ ایجاد نمایید. هنگامی که از این برنامه برای فشرده سازی فایلهای خود استفاده می نمایید مطمئن باشید که از کاربران سایر نرم افزارهای فشرده سازی موجود جلوتر می باشید، این برنامه توسط قابلیت ایجاد آشیوهای کم حجم تر، غالبا سریعترین روش فشرده سازی فایل را به شما ارائه می نماید. این امرموجب صرفه جویی در فضا و زمان، هزینه های انتقال و زمان ارزمند برای کار شما می شود. ....پارس دانلود

 

™vahid بازدید : 417 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

 

™vahid بازدید : 519 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

Mozilla Thunderbird یک نرم افزار نسل جدید در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. این نرم افزار کار با ایمیل را امن تر، با سرعت تر و آسانتر از قبل کرده و می تواند اکثر نیازهای شما در مدیریت ایمیل ها را فراهم سازد. قابلیت جدید این نرم افزار به نام "زبانه ها و جستجو" به شما امکان میدهد تا خیلی سریع در بین ایمیل های خود جستجو کرده و ایمیل مورد نظر را بیابید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید قابلیت زبانه این نرم افزار برای شما، فوق العاده کاربردی می باشد. به وسیله این قابلیت شما می توانید هر ایمیل را در زبانه ای جدید باز کرده و به راحتی بین آنها جا به جا شوید و یا حتی ایمیل های مهم را جدا کنید که این کار را می توانید با دابل کلیک کردن بر روی ایمیل انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به آرشیو کردن ایمیل ها، ویرایش پوسته نرم افزار، ابزار مدیریت افزونه، راه اندازی آسان، دارای محل ذخیره آدرس کاربرها، حفظ امنیت میل و حذف ایمیل های اسپم، آپدیت اتوماتیک و … اشاره کرد.

™vahid بازدید : 450 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.
با بیت تورنت می توانید فایل های مورد نظر خود را سریعتر دانلود نمایید و با به اشتراک گذاری فایل ها و پهنای باند در تسریع عمل دانلود شرکت نمایید. اکثریت قابلیتهایی که در کلاینت بیت تورنت ارائه شده اند در نرم افزار µTorrent نیز مانند الویت بندی پهنای باند، زمانبندی، دانلود خودکار آر اس اس و Mainline DHT سازگار با بیت کامت وجود دارند. این برنامه همچنین از رمزنگاری پروتکل همراه با مشخصات فنی سازگار با Azureus و BitComet و نسخه های بعدی آنها پشتیبانی می نماید. این برنامه با در نظر گرفتن نهایت کارآمدی و بصورت رایگان نوشته شده است، برخلاف بعضی کلاینت های دیگر تورنت ،این نرم افزار از منابع سیستمی به میزان بسیار زیاد استفاده نمی نماید و بصورت معمول کمتر از ۶ مگابایت از فضای حافظه سیستمی را مشغول خود می نماید که به شما اجازه می دهد از تمامی عملکردهای رایانه خود در حین استفاده از این نرم افزار بسادگی وبدون ایجاد هرگونه وقفه استفاده نمایید، بعلاوه خود نرم افزار نیز از حجم بسیار کمی و حتی کمتر از یک مگابایت یعنی چیزی در حدود ۴۰۰ کیلو بایت استفاده می کند.

 

™vahid بازدید : 420 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

طراحی سایت! یک قول بزرگ برای کاربران دنیای وب است که به نحوی وارد مسائل مدیریتی دنیای وب شده اند. یا شاید کسانی که میخواهند وارد این دنیای بزرگترها شوند. اگر میخواهید شروع کار طراحی وب و طراحی سایت را به نرم افزارهایی آغاز کنید که بتوانید ضمن کسب تجربه ، سایت هایی را نیز راه اندازی کنید ، نرم افزارهایی هستند که بدون نیاز به علم و دانش فنی بالا در زمینه طراحی وب ، این امکان را برایتان فراهم می آورند. این نرم افزارها با ابزارهای آماده کاربر را در مسیر طراحی یک وبسایت استاتیک قرار میدهند.

WebsitePainter نرم افزاری است که به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی در زمینه Html و برنامه نویسی تحت وب ، کاربران را قادر به طراحی وبسایت می نماید. با چند کلیک میتوانید صفحات وب را با عناصر مختلف مانند دکمه های وب۲ ، عناصر دورگرد ، جلوه های شناور و زنده و متن و عکس بسازید. این نرم افزار دارای نمونه های آماده بسیاری است که تحت استانداردهای HTML , PHP , ASP کاربر را قادر میسازد به طراحی صفحات وب مختلفی دست بزند. کافی است با به کاربر بردن اشیاء مورد نظر خود به صورت کاملا بصری و بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی و فقط با استفاده از کلیک های موس ، صفحات وب را بسازید. نیازی به نوشتن دستورات css و ایجاد جلوه ها با کدها نیست ، تمام کارها با دستورات موس و کیبرد انجام می شود و شما فقط بایستی دستور دهید! تنظیمات پیچیده نیست. در طراحی نرم افزار WebsitePainter  سعی شده است که تمامی نیازهای پیش بینی شده کاربر گنجانده شود تا طرح نهایی براساس خواسته های وی اماده شود

همچنین با استفاده از WebsitePainter میتوانید اسلایدشوهای زیبا با افکت های زنده بسازید. ساخت اسلایدشو از داده های پویا و همچنین گنجاندن دکمه های برای کنترل اسلایدشو توسط کاربر و تمام اینها بدون کدنویسی و دانش فنی و به زبان HTML انجام خواهد شد.

 

websitepainter طراحی صفحات وب بدون دانش فنی با نرم افزار WebsitePainter Pro 2.1.0

™vahid بازدید : 437 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (3)

شماره ی بیستم یکی از پرمخاطب ترین مجله ی الکترونیکی ایران، گیم لند با نام جدید “هنر بازی” به سخت ترین حالت ممکن منتشر شد. تغییر نام مجله به “هنر بازی” در راستای مطرح شدن مجله با یک نام کاملا ایرانی است و اهداف بلند مدتی نیز در پس این تغییر نام قرار دارد. در این شماره با مطالب متنوعی که مهم ترین آنها پرونده ی اختصاصی از عنوان Black Ops 2 است به چشم می خورد. در ادامه می توانید لیست مطالب مجله را مشاهده و این شماره را با لینک مستقیم دانلود کنید.

 

gameland دانلود مجله بازی های رايانه اي به نام هنربازي نسخه 20

™vahid بازدید : 510 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (2)

در بین این همه نرم افزار معروف بهینه سازی برای ویندوزها ، شاید انتخاب یک نرم افزار بسیار سخت باشد. نرم افزاری که علاوه بر دارا بودن تمامی امکانات لازم برای بهینه سازی ویندوز ما ، سازگاری مناسبی با آن ویندوز داشته باشد. اکثر نرم افزارها اینطور هستند ، ولی شرکت  Yamicsoft نرم افزارهایی را ویژه بهینه سازی ویندوزها تولید میکند. نرم افزارهایی ویژه ویندوزهای xp , vista  و ۷ .

Windows 7 Manager نرم افزاری ویژه با تمامی امکانات یک نرم افزار بهینه سازی برای بهینه سازی و افزایش سرعت کارایی و رفع مشکلات سیستمی ویندوز ۷ می باشد. این نرم افزار تخصصی دارای بخش های فراوانی است که شاید در کمتر نرم افزار بهینه سازی ، بتوانید نمونه آنها را بیابید. از نظر ظاهری نرم افزار بسیار زیبا و ساده است و ابزارهای اصلی در تب ها قرار گرفته که امکانات هرکدام در هر تب قرار گرفته اند. این نرم افزار به طور کل دارای بخش های Optimizer, Cleaner, Customization, Security, Network and Misc. Utilities که به ترتیب بهینه ساز ، پاک کننده ، سفارشی ساز ، امنیتی ، شبکه و دیگر ابزارها نام دارند.

در بخش بهینه سازی ابزارهای جهت افزایش سرعت ویندوز در بارگزاری و خاموش شدن آن فراهم شده است. این فرایند میتواند با غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری و جلوگیری از اجرای پروسه های نامعتبر انجام شود. در بخش پاکسازی نرم افزار نمودارهایی را از وضعیت هارد دیسک شما نمایش میدهد. میتواند فایل های هرز و تکراری  را پیدا کنید و آنها را حذف نمایید. در همین بخش ابزاری برای پاکسازی رجیستری ویندوز وجود دارد که مسلما از بخش های اصلی نرم افزار محسوب می شود . این بخش نسبت به پاکسازی و تعمیر رجیستری ویندوز می پردازد و ورودی های نامعتبر که باعث ایجاد رخنه امنیتی و کاهش سرعت ویندوز می شود را از بین می برد. همچنین با یکپارچه سازی رجیستری باعث بهبود عملکرد آن می شود.

در بخش سفارشی سازی ، ابزارهایی جهت سفارشی سازی کردن ظاهر و تنظیمات ویندوز ۷ قرار دارد. میتوانید منوها را تغییر دهید و همچنین بخش های جدیدی را به پنجره ها اضافه کنید. همچنین تنظیمات مخفی ویندوز ۷ در این بخش برای شما نمایان خواهد شد. در بخش امنیتی تنظیمات امنیتی بهتری برای افزایش امنیت محیط کاربری ویندوز از جمله دسکتاپ و هنگام روشن شدن ویندوز ۷ در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین امکان قفل کردن فایل ها نیز در این بخش تعبیه شده است. در بخش شبکه نیز ، ابزارهایی برای افزایش و بهینه سازی سرعت شبکه و اینترنت فراهم است و در بخش دیگر ابزار دیگر ابزارهای متفرقه زیادی وجود دارد بهتر است با تجربه این نرم افزار پی به آنها ببرید!

windows 7 manager بهینه سازی تخصصی ویندوز 7 با نرم افزار Windows 7 Manager 4.1.0

™vahid بازدید : 426 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)

اگر از جمله کسانی هستید که به تعداد دفعات زیاد تعویض ویندوز انجام میدهند و از نصب چندباره درایورهای سخت افزاری خسته شده اید ، باید مطلع باشید که میتوان از درایورهای نصب شده فایل پشتیبان (Backup) تهیه کنید و بعد از هربار نصب ویندوز به راحتی تمامی درایورها را نصب کنید. همچنین لازم است که برای حفظ کارآمدی کامل قطعات سخت افزاری همزمان با آپدیت ویندوزتان ، درایورها را نیز آپدیت نگهدارید که برای اینکار اگر بخواهید به سایت سازنده سخت افزارها مراجعه کنید ، وقت زیادی را از دست خواهید داد. در کنار این مسئله در بعضی اوقات لازم است که درایوری را از طریق اینترنت پیدا کنید و نصب نمایید.

Driver Easy Pro تمامی موارد ذکر شده در سطور بالا را برایتان در یک نرم افزار ساده فراهم آورده است. نرم افزاری ساده و کاربردی که میتواند درایورهای گم شده سخت افزارها را برایتان از طریق اینترنت پیدا کرده و نصب نمایید. همچنین میتواند از درایورهای نصب شده فایل پشتیبان تهیه نمایید و در مواقع لزوم آن را بازگردانی (restore) نماید. این نرم افزار بسیار ساده اطلاعات لازم از سخت افزارها و سیستم عاملتان را نمایش میدهد و میتواند با جستجوی سریع در اینترنت ، ضمن یافتن درایورهای گمشده ، درایورهای نصب شده را نیز آپدیت نماید. در کنار این قابلیت ، شاید نمایش اطلاعات جزئی از سخت افزارها مانند کارت گرافیک،کارت صدا ، حافظه رم و مادربورد نیز جالب باشد. این نرم افزار حتی میتواند درایورهای مربوط به قطعات متصل به کامپیوترتان مانند پرینترها ، دستگاه های دیجتال و موس و کیبرد و… را شناسایی و فرایندهای لازم را برروی آنها انجام دهد. در هنگام دانلود آپدیت یا درایورهای گمشده ، میتواند ضمن مشاهده حجم فایل در حال دانلود ، محل دانلود شدن آن روی سیستم خودتان را مشاهده کنید و در صورت نیاز فایل را در محل دیگری نیز نگهداری کنید. 

 

driver esay پیدا کردن ، بروزرسانی و نصب درایورها با DriverEasy Pro 4.0.4.21077

™vahid بازدید : 707 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (5)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت پارس دانلود دریافت کنید.
 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 2.7

 

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار:
- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
  – امکانات عالی

 

™vahid بازدید : 470 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (1)


Data Sweeper Pro نرم افزاری است که با روش shred دادها یا همان فایل های شما را به طور کل نابود می کند. برای این نابودی ، نمیتوان از واژه "حذف" فایل ها استفاده کرد ، زیرا که Data Sweeper Pro داده درخواستی شما را ضمن اینکه به چندین پاره جدا از هم تبدیل میکند تا غیرقابل خوانایی و در نتیجه بازیابی و استفاده شود ، آن را با داده های تصادفی جایگزین میکند تا به طور کل از حافظه نهان هارد دیسک نیز از بین رود. البته این جایگزینی به این معنی نیست که به هارد دیسک شما فضایی افزوده می شود ، بلکه این جایگزینی صرفا در پشت صحنه سیستم و همان محلی که امکان بازیابی فایل ها را به نرم افزارهای بازیابی اطلاعات میدهد ، انجام می شود تا این امکان نیز از بین رود.

این نرم افزار علاوه بر اینکه میتواند در نابود سازی اطلاعات مهمی مانند داده های شخصی ، بانکی و اداری را به شما میدهد ، در زمان فروش قطعات سخت افزاری میتواند کمک حال شما باشد تا قطعه ای مانند هارد دیسک را به طور کل از اطلاعات خودتان خالی کرده و سپس به فرد دیگری بسپارید تا در صورت تلاش آن فرد برای رسیدن به اطلاعات قبلی ، جز ناکامی برای وی وجود نیاید. به طور کل این نرم افزار میتواند با پاره پاره کردن و خشک کردن اطلاعات ، دسترسی هرکسی حتی خودتان با آن اطلاعات را از بین ببرد. 

data sweeper pro box حفظ حریم خصوصی با حذف امن اطلاعات Data Sweeper Pro 3.0.0.0

™vahid بازدید : 430 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

نرم افزار WinPatrol PLUS 25.0.2012.5 با استفاده از تکنولوژی R.I.D به شما امکان ویرایش و نمایش نرم افزارهای در حال اجرا بر روی سیستم چه به صورت آشکار و چه به صورت پنهان را میدهد و شما می توانید سطح دسترسی فایل های در حال اجرا, فایل هایی که در ابتدای شروع به کار سیستم StartUp بر روی سیستم بارگذاری شده یا در حال پردازش هستند را بررسی نمائید یا بسته به صلاح دید محدود یا حذف کنید و پنجرهای ناخواسته در زمان کار با اینترنت را قطع کنید و از ورود Adware, Keyloggers, Spyware, Worms, Cookies به سیستم جلوگیری کنید.

 

Win Patrol PLUS تامین امنیت سیستم در برابر جاسوسی توسط WinPatrol PLUS 25.0.2012.5

™vahid بازدید : 579 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

 ExtremeCopy Pro 2.2.1 نرم افزاری کم قدرتمند و مفید بوده که جایگزینی مناسب جهت کپی و جابجایی فایل های شما توسط ویندوز با سرعتی بالاتر می باشد . همچنین میتوانید در حین کپی عملیات را متوقف کرده و سپس از همانجا ادامه دهید.این نسخه برای تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷ قابل استفاده است. این نرم افزار بنا به ادعای سازنده اش می تواند سرعت کپی و انتقال فایل ها را ۲۰ تا ۱۲۰ درصد افزایش دهد. نرم افزار ExtremeCopy Pro را در ادامه می توانید از وب سایت پارس دانلود  دریافت نمایید.

ExtremeCopy Pro کپی سریع تر فایل ها توسط ExtremeCopy Pro 2.2.1

™vahid بازدید : 439 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

Google Chrome جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

 

Google Chrome نسخه قابل حمل مرورگر گوگل کروم Google Chrome 20.0.1132.57 Final

 

 

™vahid بازدید : 448 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

 Citra FX دارای مجموعه از فیلترهای افکت دیجیتال برای عکس ها و تصاویردیجیتال می باشد. این نرم افزار به هر کس اجازه میدهد تا بدون توجه به تجربه وی در این زمینه ، تا تصاویر دیجیتال خود را به ظاهری منحصربفرد و هنری تبدیل نماید. این نرم افزار دارای تعداد زیادی فیلتر از پیش ساخته شده از تنظیمات رنگ، کنتراست، نمایش گرفته تا فیلترهای پیشرفته مانند موج دارکردن آب، تزیین کردن وغیره می باشد. نتیجه کار تنها به خلاقیت شما بستگی دارد. همچنین می توانید بازخوردی فوری از تغییراتی که ایجاد می نمایید، را مشاهده نمایید. خلق افکتهای تصویری تحسین برانگیز با استفاده از این نرم افزار آسانتر و سرگرمتر کننده تر از همیشه خواهد بود. این نرم افزار بسته ای مناسب همگان، برای فیلتر گذاری تصاویر دیجیتال بصورت پیشرفته و یا ساده می باشد. این نرم افزار نیازمند Java VM (JRE) 1.5 یا بالاتر می باشد.

 

Citra FX Photo Effects 4.0 افكت گذاري بر روي تصاوير با Citra FX Photo Effects 4.0

™vahid بازدید : 428 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.8.0

™vahid بازدید : 457 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (1)

 K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 9.0.2


™vahid بازدید : 423 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا April 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Windows XP دانلود سیستم عامل Microsoft Windows XP Service Pack 3 آپدیت شده تا April 2012

™vahid بازدید : 957 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (1)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا January 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده May 2012 |

  Windows XP ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 (x86) May 2012

™vahid بازدید : 619 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت (تاریخ ۱۰٫۰۵٫۲۰۱۲) آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده May 2012 |

| نسخه ۶۴ بیتی به پست افزوده شد |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 Integrated May 2012

™vahid بازدید : 465 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا January 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده June 2012 |

Windows XP ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 (x86) June 2012

™vahid بازدید : 465 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (2)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت (تاریخ ۱۵٫۰۶٫۲۰۱۲) آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود Windows 7 Ultimate SP1 x86-x64 ، آپدیت شده June 2012 |

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 Integrated June 2012

ژل بزرگ و فرم دهنده باسن دکتر جیمز اصل


ژل بزرگ و فرم دهنده باسن دکتر جیمز اصل



 قيمت: 580,000 ریال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

ژل فرم دهنده باسن دکتر جیمز
این ژل توانایی سفت کردن و شکل دادن به باسن را دارد به نحوی که پس از استفاده باسن زیبا و خوش فرم خواهید داشت. 
قابلیت بالا بردن باسن ، سفت کردن و فرم دادن را به آنها دارد. شلی و بدشکلی پوست را کاهش داده و از بین میبرد و حالت آویزان و شل بودن را از آن میگیرد و به آن فرم می دهد. با ترکیبات گیاهی و طبیعی پوست شما را تغذیه می کند و آن را جوانتر و سالمتر می نماید.
طریقه مصرف :
صبح و قبل از خواب آن را در قسمت باسن بر روی پوست تمیز زده و به صورت دایره وار به مدت 5 تا 10 دقیقه ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

توجه : - حتما باید بر روی پوست تمیز و آری از روغن و عرق های پوستی استفاده شود . - این ژل نتیجه ای که می دهد درمانی است پس برای گرفتن نتیجه بهتر به صورت مداوم از آن استفاده کنید. - همیشه بعد از زدن کرم، باسن را خوب ماساژ دهید تا هم ژل جذب پوست شده و به بافت سلولی خوب خون رسانی و تحریک شود. ترکیبات : جینگر،گور دشتی، مرکبات، لیمو

روشهای خرید محصول:
1- دریافت وجه هنگام تحویل کالا: در این روش کالا برای شما ارسال شده و 3 تا 5 روز کاری به دستتان رسیده و مبلغ کالا و هزینه ارسال ( برای این محصول 5000 تومان) را هنگام دریافت کالا به مامور پست میدهید.
2- واریز وجه به حساب (خرید نقدی): که کالا ظرف 2 تا 3 روز کاری به دستتان رسیده و هزینه ارسال نیز رایگان است.



قیمت محصول : 58,000 تومان میباشد.

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    وضعیت یاهو مدیر سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 773
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 578
  • باردید دیروز : 313
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,089
  • بازدید ماه : 9,033
  • بازدید سال : 43,873
  • بازدید کلی : 690,108