loading...
پارس دانلود | دانلود نرم افزار, كامپيوتر,موبايل,موزيك ,عکس , پارس دانلود , آپدیت آفلاین نود32
™vahid بازدید : 587 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

Ashampoo Photo Optimizer نرم افزاری کامل و قدرتمند برای بهینه سازی و بهبود کیفیت عکس ها و روتوش تصاویر می باشد. این نرم افزار هرانچه کاربران برای ویرایش عکس هایشان لازم دارند از جمله بهبود کیفیت عکس ها ، تنظیم رنگ ، رفع قرمزی چشم ، اضافه کردن انواع افکت ها ، تبدیل فرمت و قرار دادن واترمارک را انجام میدهد. 

قابلیت مهم Ashampoo Photo Optimizer بهینه سازی عکس یا عکس ها با یک کلیک است به طوری که خود نرم افزار با انجام بهینه سازی های هوشمند روی عکس شما ، میتواند مشکلات آنها از قبیل قرمزی چشم و تنظیم نبودن رنگ ها را رفع کند. تعمیر عکس های قدیمی ، mirror کردن عکس ها و تنظیمات جزئی دیگری مانند کنتراست ، سایز عکس ، چرخش و… از جمله توانایی های این نرم افزار قدرتمند می باشد. قابلیت مهم دیگری که شاید در هیچ نرم افزار مشابه وجود ندارد ، امکان تهیه بک آپ از عکس یا عکس های در حال ویرایش می باشد. به هرحال ممکن است در تغییری صورت گیرد که خوشایند نباشد و نیاز به برگشت به حالت اولیه وجود داشته باشد که این نرم افزار میتواند این فرایند را انجام دهد. 

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Photo Optimizer 5.1.1:

- امکان پیش نمایش نسخه ویرایش شده و نشده برای مقایسه

- تهیه نسخه پشتیبان از عکس های در حال ویرایش

- دارای افکت های تصویری بسیار زیبا و کاربردی

- رفع قرمزی چشم

- توانایی بهینه سازی همزمان برای چندین عکس ها

- قابلیت چرخش ، بهینه سازی ، روتوش و ویرایش عکس ها

- قرار دادن واترمارک روی عکس ها

- تبدیل فرمت و تغییر سایز عکس ها

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

™vahid بازدید : 419 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه نرم افزارهای مهندسی Autocad هم اکنون توسط مهندسین استفاده می شود و در رابطه با ترسیم نقشه های مهندسی می باشد. فایل های تولید شده توسط این نرم افزار معمولا حجیم بوده و همچنین برای نمایش نیازمند نصب نرم افزارهای سنگین autocad می باشد. در کنار این مسئله باتوجه به اینکه امکان ویرایش ساده این فایل ها توسط نرم افزار autocad وجود دارد ، از نظر حفظ کپی رایت مشکلاتی وجود دارد.

Acme CAD Converter نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت های DWG  وDXF و DWF به فرمت های دیگر نظیر PDF, WMF, JPEG, TIFF, EPS, SVG, CGM می باشد. به این ترتیب افرادی که نیاز به تنها مشاهده نقشه ها دارند ، دیگر نیازی نیست نرم افزارهای اتوکد را نصب داشته باشند و یا اینکه فایل اصلی نقشه را در اختیار داشته باشند. در کنار این تبدیل فرمت ها ، تبدیل درون خانوادگی نرم افزار Autocad یعنی تبدیل DWF to DWG نیز امکان پذیر است. این نرم افزار در هنگام تبدیل ظاهر فونت ها و رنگ ها را کاملا حفظ میکند و از نظر ظاهری کاملا مشابه با فایل اصلی تبدیل ها انجام خواهد شد.

یکی از مشکلات هنگام تبدیل فرمت نقشه های اتوکد به فرمت های نام برده شده ، تعیین ناحیه هایی است که نقشه درون فایل اتوکد قرار دارد. این نرم افزار میتواند به شما این امکان را دهد که مانند فرایند پرینت در نرم افزار اتوکد ، پنجره مورد نظر را برای تبدیل انتخاب کنید. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند به عنوان یک نرم افزار نمایش فایل های DWG نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

cad converter تبدیل فرمت های نقشه های مهندسی Acme CAD Converter 2012 v8.2.8

™vahid بازدید : 556 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

نرم افزار Aurora 3D Text & Logo Maker ابزاری کامل برای کمک به کاربر در زمینه ساخت متون سه بعدی ، لوگو و دکمه ها (button) می باشد. قابلیت این نرم افزار در دارا بودن اشکال و افکت ها و نمونه های آماده بسیار زیاد می باشد. ابزارهای زیادی برای زیباسازی متن و لوگو وجود دارد و تمام ابزار در دسترسی سریع قرار دارند و همچنین کاربرد این نرم افزار بسیار ساده می باشد. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر است ، میتوانید نوع اشکال را انتخاب کنید ، دور گرد بودن ، تنظیم نور و افکت ها تماما در اختیار شما خواهد بود. میتوانید از وکتورهای svg استفاده کنید ، از انواع فونت ها و… . با این نرم افزار دیگر نیاز نیست وقت بسیاری را در طراحی لوگوها و متن های سه بعدی صرف کنید و نیازی به دانش فنی بالا در زمینه طراحی ندارید. طرح های سه بعدی آماده و افکت های بسیار زیبا شما را در این راه یاری میکنند.  بعد از ساخت لوگو یا متن سه بعدی خودتان میتوانید آن را با فرمت های  PNG, TIFF, JPG و  BMP ذخیره سازی کنید. 

 

 

aura 3D Text Logo Maker طراحی لوگو و متون سه بعدی با Aurora 3D Text & Logo Maker 12.07.19

™vahid بازدید : 439 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

مجموعه وکتور بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Glowing Abstract Backgrounds Vector را برای شما عزیزان در  پارس دانلود قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد. فایل ها با فرمت EPS بوده و دارای پیش نمایش JPEG می باشند.

 

Glowing Abstract Backgrounds Vector مجموعه 5 وکتور فوق العاده زیبا با عنوان Glowing Abstract Backgrounds

™vahid بازدید : 448 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

 Citra FX دارای مجموعه از فیلترهای افکت دیجیتال برای عکس ها و تصاویردیجیتال می باشد. این نرم افزار به هر کس اجازه میدهد تا بدون توجه به تجربه وی در این زمینه ، تا تصاویر دیجیتال خود را به ظاهری منحصربفرد و هنری تبدیل نماید. این نرم افزار دارای تعداد زیادی فیلتر از پیش ساخته شده از تنظیمات رنگ، کنتراست، نمایش گرفته تا فیلترهای پیشرفته مانند موج دارکردن آب، تزیین کردن وغیره می باشد. نتیجه کار تنها به خلاقیت شما بستگی دارد. همچنین می توانید بازخوردی فوری از تغییراتی که ایجاد می نمایید، را مشاهده نمایید. خلق افکتهای تصویری تحسین برانگیز با استفاده از این نرم افزار آسانتر و سرگرمتر کننده تر از همیشه خواهد بود. این نرم افزار بسته ای مناسب همگان، برای فیلتر گذاری تصاویر دیجیتال بصورت پیشرفته و یا ساده می باشد. این نرم افزار نیازمند Java VM (JRE) 1.5 یا بالاتر می باشد.

 

Citra FX Photo Effects 4.0 افكت گذاري بر روي تصاوير با Citra FX Photo Effects 4.0

ژل بزرگ و فرم دهنده باسن دکتر جیمز اصل


ژل بزرگ و فرم دهنده باسن دکتر جیمز اصل



 قيمت: 580,000 ریال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

ژل فرم دهنده باسن دکتر جیمز
این ژل توانایی سفت کردن و شکل دادن به باسن را دارد به نحوی که پس از استفاده باسن زیبا و خوش فرم خواهید داشت. 
قابلیت بالا بردن باسن ، سفت کردن و فرم دادن را به آنها دارد. شلی و بدشکلی پوست را کاهش داده و از بین میبرد و حالت آویزان و شل بودن را از آن میگیرد و به آن فرم می دهد. با ترکیبات گیاهی و طبیعی پوست شما را تغذیه می کند و آن را جوانتر و سالمتر می نماید.
طریقه مصرف :
صبح و قبل از خواب آن را در قسمت باسن بر روی پوست تمیز زده و به صورت دایره وار به مدت 5 تا 10 دقیقه ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

توجه : - حتما باید بر روی پوست تمیز و آری از روغن و عرق های پوستی استفاده شود . - این ژل نتیجه ای که می دهد درمانی است پس برای گرفتن نتیجه بهتر به صورت مداوم از آن استفاده کنید. - همیشه بعد از زدن کرم، باسن را خوب ماساژ دهید تا هم ژل جذب پوست شده و به بافت سلولی خوب خون رسانی و تحریک شود. ترکیبات : جینگر،گور دشتی، مرکبات، لیمو

روشهای خرید محصول:
1- دریافت وجه هنگام تحویل کالا: در این روش کالا برای شما ارسال شده و 3 تا 5 روز کاری به دستتان رسیده و مبلغ کالا و هزینه ارسال ( برای این محصول 5000 تومان) را هنگام دریافت کالا به مامور پست میدهید.
2- واریز وجه به حساب (خرید نقدی): که کالا ظرف 2 تا 3 روز کاری به دستتان رسیده و هزینه ارسال نیز رایگان است.



قیمت محصول : 58,000 تومان میباشد.

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    وضعیت یاهو مدیر سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 773
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 526
  • باردید دیروز : 313
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,037
  • بازدید ماه : 8,981
  • بازدید سال : 43,821
  • بازدید کلی : 690,056