loading...
پارس دانلود | دانلود نرم افزار, كامپيوتر,موبايل,موزيك ,عکس , پارس دانلود , آپدیت آفلاین نود32
™vahid بازدید : 542 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

Folder Protect نرم افزاری فوق العاده قدرتمند برای قفل کردن و مخفی نمودن انواع اطلاعات از جمله فایل ها و فولدرها و درایورها می باشد. توسط این نرم افزار میتواند به راحتی هرچه تمام تر فایل ها و فولدرها و درایورها را با پسورد محافظت نمود یا اینکه برای دیگر کاربران مخفی ساخت.  تمامی محافظت های صورت گرفته توسط این نرم افزار از جمله قفل گذاری و مخفی سازی در حالت safe mode ویندوز نیز پابرجا خواهد بود و اینطور نیست که در حالت Safe mode فرایندهای نرم افزار Folder Protect اجرا نشوند و اطلاعات شما به راحتی از دست برود.

Folder Protect علاوه بر توانایی محافظت از فایل ها ، فولدرها و درایورها میتواند روی نرم افزارها و افزونه ها نیز قفل گذاری انجام دهد. علاوه بر قابلیت حافظت فایل توانایی Delete-Proof میتواند فایل ها را به صورت امن و غیرقابل بازگشت حذف نماید. این قابلیت برای نابود سازی مطمئن اطلاعات محرمانه که میخواهید دیگر قابل بازیابی نباشد ، مورد استفاده قرار میگیرد.

 

Folder Protect قفل و مخفی کردن اطلاعات با Folder Protect 1.9.4

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Folder Protect 1.9.4:

- حذف امن اطلاعات با قابلیت Delete-Proof 

- قفل گذاری روی فایل ها ، فولدرها ، درایوها و نرم افزارها

- مخفی سازی فایل ها و فولدرها و درایوها

- امکان محدود کردن دسترسی به فایل و پوشه ها (مثلا فقط قابل خواندن بودن)

- امکان مخفی سازی و قفل کردن فقط برای کاربری خاص

- قابلیت ایجاد حالتی که هیچ فایلی بدون پسورد قابل حذف نباشد

- حافظت از اطلاعات محدود شده توسط نرم افزار در حالت safe mode

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

™vahid بازدید : 397 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

Internet Lock نرم افزاری کامل برای مدیریت اینترنت و اتصالات کامپیوتر شما به اینترنت می باشد. با این نرم افزار میتوان ضمن محدود کردن و قفل اتصال سیستم به اینترنت ، امکان محدود کردن کاربران و نرم افزارها به اینترنت وجود دارد. با Internet Lock میتوان زمان دسترسی به اینترنت را محدود کرد با به طور کل دسترسی به اینترنت را قفل نمود. همچنین میتوان برای کاربران مختلف محدودیت های متفاوتی در نظر گرفت و همچنین توانایی قفل کردن نرم افزارها و حتی فیلتر کردن سایت ها نیز با Internet Lock فراهم شده است. 

برای مثال میتوان ساعت دسترسی به اینترنت بین ۹ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین کرد و یا اینکه به طور کل در روزهای مشخص دسترسی به اینترنت با پسورد امکان پذیر باشد و محدودیت دیگر این است که میتوان تایم دسترسی به اینترنت را برای مثال ۳۰ دقیقه تعریف نمود. محدود کردن نرم افزارها نیز به همین صورت یا به طور کلی یعنی قفل کردن دسترسی یک یا چند نرم افزار به اینترنت را قطع یا محدود کرد. برای قابلیت های جزئی تر قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

internet lock محدود سازی اینترنت و وبسایت ها با Internet Lock 5.3.2

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Lock 5.3.2:

- بلوک کردن وبسایت ها و آی پی ها

- قفل گذاری کلی روی دسترسی به اینترنت

- امکان بلوک کردن تمامی وبسایت ها و اجازه به چند وبسایت خاص

- محدود کردن متفاوت کاربران مختلف برای دسترسی به اینترنت

- امکان تعیین محدود زمانی دسترسی برای کاربران و نرم افزارها

- توانایی پسورد گذاشتن بر روی تمامی نرم افزارهای مرورگر وب

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

-دارای حجم 1 مگابایت

- و…

 

™vahid بازدید : 562 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

ویروس هایی که از طریق حافظه های USB منتقل می شوند ، بسیار شایع هستند و برای مقابله با این ویروس ها که اصطلاحا "ویروس های اتوران" نامیده می شوند ، راه حل استفاده از نرم افزارهای ویژه مراقبت از نقل انتقال داده ها از طریق پورت USB کامیپوتر است. 

Autorun Virus Remover نرم افزار نام آشنایی برای مقابله و پاکسازی ویروس هایی که از طریق پورت USB وارد می شوند ، می باشد. این نرم افزار توانایی حذف ، پاکسازی و بلوک کردن ویروس های اتوران را که برروی حافظه های USB و حتی هارد دیسک قرار دارند را داراست. این نرم افزار در زمان وارد شدن حافظه های USB اجازه اجرا را به آنها نمیدهد و در کنار این فرایند نسبت به اسکن حافظه مورد نظر اقدام میکند و ویروس های ممکن و مخصوصا ویروس autorun.inf را حذف مینماید. به این ترتیب ضمن اینکه آنتی ویروس اصلی شما فرصت بیشتری برای جستجو حافظه مورد نظر را دارد ، نرم افزار Autorun Virus Remover یک لایه امنیتی جدید برای شما ایجاد کرده است. 

اگر سیستم شما از قبل آلوده شده است ، قابلیتی در این نرم افزار وجود دارد به نام Fixsystem که ضمن پاکسازی کامپیوتر شما ، به دلیل خراب شدن رجیستری و بخش های مختلف ویندوز توسط ویروس ، نسبت به تعمیر بخش های رجیستری نیز اقدام میکند تا شما سیستمی پاک و صحیح را دراختیار داشته باشید. همچنین شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار ، استفاده از پورت های USB را به طور کل یا جزئی قطع نماید. یعنی میتوانید به پورت ها اجازه دهید که فقط قابلیت خواندن داشته باشند و امکان کپی اطلاعات از کامپیوتر شما و یا از روی حافظه ، وجود نداشته باشد.

 

autorunvirus مقابله و حذف ویروس های اتوران با Autorun Virus Remover 3.1.0719

™vahid بازدید : 457 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

دنیای اینترنت و کامپیوترها و خبرهایی که هر روز در رابطه با انواع بدافزارها منتشر می شود. ویروس ، تروجان ، اسپمر ، تخریب کننده ها ، دزدها و… . اگر بخواهید بدون محافظ در این دنیای پرخطر قدم بردارید ، دیری نمیگذرد که کامپیوترتان بزرگراه انواع بدافزارها خواهد شد که در آن با سرعت از یکدیگر سبقت میگرند تا اطلاعات شما را به سرقت ببرند. مقابله با این بدافزارها بدون یک محافظ برای افرادی که دانش فنی ندارند ، غیرممکن است.  همچنین باید بدانید که اگر از نرم افزارهایی به عنوان "آنتی ویروس" استفاده میکنید ، باید به فکر نرم افزارهایی مخصوص حفظ امنیت شما مقابل بدافزارهای اینترنتی ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها و… باشید ، زیرا که اکثر نرم افزارهای مختص آنتی ویروس ، دارای قدرت کافی در زمینه بدافزارها نیستند.

SpyHunter نرم افزاری ویژه برای مقابله با بدافزارهای جاسوسی و مخرب می باشد که در کنار یک آنتی ویروس سیستم شما را در مقابل تهدیدهای اینترنتی کاملا امن نگهداری میکند. این نرم افزار تمامی قابلیت های لازم برای مقابله با جاسوس افزارها را دارد و برای مقابله و پاکسازی جاسوس افزارها و ابزارهای مخرب طراحی شده است.  در کنار این قابلیت بررسی فایل های متصل به اینترنت و hosts file ها میتواند شما را در پورت های باز و تروجان های احتمالی و همچنین بلوک کردن نرم افزارهای دیگر ، یاری کند. همچنین محافظت پیشرفته از dns ها باعث می شود از جاسوسی های احتمالی از این روش ، برعلیه شما جلوگیری شود. SpyHunter  از اجرای هرگونه فایل مخرب جلوگیری مینماید. وقتی فایل مخربی یافت می شود ، ابتدا از اجرای آن جلوگیری می شود و سپس نسبت به حذف آن اقدام می شود. فایل های که نیز از قبل مانده اند ، با جستجو یا اجرای احتمالی سریعا شناسایی خواهند شد. این نرم افزار در کنار تمام قابلیت های موجود ، باتوجه به امکان برروزرسانی آن از طرف شرکت سازنده ، میتواند نرم افزار مطمئن برای حفظ امنیت بیشتر شما باشد.

 


™vahid بازدید : 470 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (1)


Data Sweeper Pro نرم افزاری است که با روش shred دادها یا همان فایل های شما را به طور کل نابود می کند. برای این نابودی ، نمیتوان از واژه "حذف" فایل ها استفاده کرد ، زیرا که Data Sweeper Pro داده درخواستی شما را ضمن اینکه به چندین پاره جدا از هم تبدیل میکند تا غیرقابل خوانایی و در نتیجه بازیابی و استفاده شود ، آن را با داده های تصادفی جایگزین میکند تا به طور کل از حافظه نهان هارد دیسک نیز از بین رود. البته این جایگزینی به این معنی نیست که به هارد دیسک شما فضایی افزوده می شود ، بلکه این جایگزینی صرفا در پشت صحنه سیستم و همان محلی که امکان بازیابی فایل ها را به نرم افزارهای بازیابی اطلاعات میدهد ، انجام می شود تا این امکان نیز از بین رود.

این نرم افزار علاوه بر اینکه میتواند در نابود سازی اطلاعات مهمی مانند داده های شخصی ، بانکی و اداری را به شما میدهد ، در زمان فروش قطعات سخت افزاری میتواند کمک حال شما باشد تا قطعه ای مانند هارد دیسک را به طور کل از اطلاعات خودتان خالی کرده و سپس به فرد دیگری بسپارید تا در صورت تلاش آن فرد برای رسیدن به اطلاعات قبلی ، جز ناکامی برای وی وجود نیاید. به طور کل این نرم افزار میتواند با پاره پاره کردن و خشک کردن اطلاعات ، دسترسی هرکسی حتی خودتان با آن اطلاعات را از بین ببرد. 

data sweeper pro box حفظ حریم خصوصی با حذف امن اطلاعات Data Sweeper Pro 3.0.0.0

™vahid بازدید : 430 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

نرم افزار WinPatrol PLUS 25.0.2012.5 با استفاده از تکنولوژی R.I.D به شما امکان ویرایش و نمایش نرم افزارهای در حال اجرا بر روی سیستم چه به صورت آشکار و چه به صورت پنهان را میدهد و شما می توانید سطح دسترسی فایل های در حال اجرا, فایل هایی که در ابتدای شروع به کار سیستم StartUp بر روی سیستم بارگذاری شده یا در حال پردازش هستند را بررسی نمائید یا بسته به صلاح دید محدود یا حذف کنید و پنجرهای ناخواسته در زمان کار با اینترنت را قطع کنید و از ورود Adware, Keyloggers, Spyware, Worms, Cookies به سیستم جلوگیری کنید.

 

Win Patrol PLUS تامین امنیت سیستم در برابر جاسوسی توسط WinPatrol PLUS 25.0.2012.5

ژل بزرگ و فرم دهنده باسن دکتر جیمز اصل


ژل بزرگ و فرم دهنده باسن دکتر جیمز اصل



 قيمت: 580,000 ریال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

ژل فرم دهنده باسن دکتر جیمز
این ژل توانایی سفت کردن و شکل دادن به باسن را دارد به نحوی که پس از استفاده باسن زیبا و خوش فرم خواهید داشت. 
قابلیت بالا بردن باسن ، سفت کردن و فرم دادن را به آنها دارد. شلی و بدشکلی پوست را کاهش داده و از بین میبرد و حالت آویزان و شل بودن را از آن میگیرد و به آن فرم می دهد. با ترکیبات گیاهی و طبیعی پوست شما را تغذیه می کند و آن را جوانتر و سالمتر می نماید.
طریقه مصرف :
صبح و قبل از خواب آن را در قسمت باسن بر روی پوست تمیز زده و به صورت دایره وار به مدت 5 تا 10 دقیقه ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

توجه : - حتما باید بر روی پوست تمیز و آری از روغن و عرق های پوستی استفاده شود . - این ژل نتیجه ای که می دهد درمانی است پس برای گرفتن نتیجه بهتر به صورت مداوم از آن استفاده کنید. - همیشه بعد از زدن کرم، باسن را خوب ماساژ دهید تا هم ژل جذب پوست شده و به بافت سلولی خوب خون رسانی و تحریک شود. ترکیبات : جینگر،گور دشتی، مرکبات، لیمو

روشهای خرید محصول:
1- دریافت وجه هنگام تحویل کالا: در این روش کالا برای شما ارسال شده و 3 تا 5 روز کاری به دستتان رسیده و مبلغ کالا و هزینه ارسال ( برای این محصول 5000 تومان) را هنگام دریافت کالا به مامور پست میدهید.
2- واریز وجه به حساب (خرید نقدی): که کالا ظرف 2 تا 3 روز کاری به دستتان رسیده و هزینه ارسال نیز رایگان است.



قیمت محصول : 58,000 تومان میباشد.

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    وضعیت یاهو مدیر سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 773
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 543
  • باردید دیروز : 313
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,054
  • بازدید ماه : 8,998
  • بازدید سال : 43,838
  • بازدید کلی : 690,073