loading...
پارس دانلود | دانلود نرم افزار, كامپيوتر,موبايل,موزيك ,عکس , پارس دانلود , آپدیت آفلاین نود32
™vahid بازدید : 1118 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

IDM مدیریت دانلود قدرتمند Internet Download Manager 6.12 Build 11 Final

™vahid بازدید : 487 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد.

Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد.

گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome سریعترین مرورگر وب دنیا با Google Chrome 21.0.1180.60

™vahid بازدید : 427 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera مرورگر محبوب و سریع Opera Web Browser 12.01.1532 Final

™vahid بازدید : 397 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

Internet Lock نرم افزاری کامل برای مدیریت اینترنت و اتصالات کامپیوتر شما به اینترنت می باشد. با این نرم افزار میتوان ضمن محدود کردن و قفل اتصال سیستم به اینترنت ، امکان محدود کردن کاربران و نرم افزارها به اینترنت وجود دارد. با Internet Lock میتوان زمان دسترسی به اینترنت را محدود کرد با به طور کل دسترسی به اینترنت را قفل نمود. همچنین میتوان برای کاربران مختلف محدودیت های متفاوتی در نظر گرفت و همچنین توانایی قفل کردن نرم افزارها و حتی فیلتر کردن سایت ها نیز با Internet Lock فراهم شده است. 

برای مثال میتوان ساعت دسترسی به اینترنت بین ۹ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین کرد و یا اینکه به طور کل در روزهای مشخص دسترسی به اینترنت با پسورد امکان پذیر باشد و محدودیت دیگر این است که میتوان تایم دسترسی به اینترنت را برای مثال ۳۰ دقیقه تعریف نمود. محدود کردن نرم افزارها نیز به همین صورت یا به طور کلی یعنی قفل کردن دسترسی یک یا چند نرم افزار به اینترنت را قطع یا محدود کرد. برای قابلیت های جزئی تر قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

internet lock محدود سازی اینترنت و وبسایت ها با Internet Lock 5.3.2

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Lock 5.3.2:

- بلوک کردن وبسایت ها و آی پی ها

- قفل گذاری کلی روی دسترسی به اینترنت

- امکان بلوک کردن تمامی وبسایت ها و اجازه به چند وبسایت خاص

- محدود کردن متفاوت کاربران مختلف برای دسترسی به اینترنت

- امکان تعیین محدود زمانی دسترسی برای کاربران و نرم افزارها

- توانایی پسورد گذاشتن بر روی تمامی نرم افزارهای مرورگر وب

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

-دارای حجم 1 مگابایت

- و…

 

™vahid بازدید : 457 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

دنیای اینترنت و کامپیوترها و خبرهایی که هر روز در رابطه با انواع بدافزارها منتشر می شود. ویروس ، تروجان ، اسپمر ، تخریب کننده ها ، دزدها و… . اگر بخواهید بدون محافظ در این دنیای پرخطر قدم بردارید ، دیری نمیگذرد که کامپیوترتان بزرگراه انواع بدافزارها خواهد شد که در آن با سرعت از یکدیگر سبقت میگرند تا اطلاعات شما را به سرقت ببرند. مقابله با این بدافزارها بدون یک محافظ برای افرادی که دانش فنی ندارند ، غیرممکن است.  همچنین باید بدانید که اگر از نرم افزارهایی به عنوان "آنتی ویروس" استفاده میکنید ، باید به فکر نرم افزارهایی مخصوص حفظ امنیت شما مقابل بدافزارهای اینترنتی ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها و… باشید ، زیرا که اکثر نرم افزارهای مختص آنتی ویروس ، دارای قدرت کافی در زمینه بدافزارها نیستند.

SpyHunter نرم افزاری ویژه برای مقابله با بدافزارهای جاسوسی و مخرب می باشد که در کنار یک آنتی ویروس سیستم شما را در مقابل تهدیدهای اینترنتی کاملا امن نگهداری میکند. این نرم افزار تمامی قابلیت های لازم برای مقابله با جاسوس افزارها را دارد و برای مقابله و پاکسازی جاسوس افزارها و ابزارهای مخرب طراحی شده است.  در کنار این قابلیت بررسی فایل های متصل به اینترنت و hosts file ها میتواند شما را در پورت های باز و تروجان های احتمالی و همچنین بلوک کردن نرم افزارهای دیگر ، یاری کند. همچنین محافظت پیشرفته از dns ها باعث می شود از جاسوسی های احتمالی از این روش ، برعلیه شما جلوگیری شود. SpyHunter  از اجرای هرگونه فایل مخرب جلوگیری مینماید. وقتی فایل مخربی یافت می شود ، ابتدا از اجرای آن جلوگیری می شود و سپس نسبت به حذف آن اقدام می شود. فایل های که نیز از قبل مانده اند ، با جستجو یا اجرای احتمالی سریعا شناسایی خواهند شد. این نرم افزار در کنار تمام قابلیت های موجود ، باتوجه به امکان برروزرسانی آن از طرف شرکت سازنده ، میتواند نرم افزار مطمئن برای حفظ امنیت بیشتر شما باشد.

 


™vahid بازدید : 417 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

 

™vahid بازدید : 519 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

Mozilla Thunderbird یک نرم افزار نسل جدید در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. این نرم افزار کار با ایمیل را امن تر، با سرعت تر و آسانتر از قبل کرده و می تواند اکثر نیازهای شما در مدیریت ایمیل ها را فراهم سازد. قابلیت جدید این نرم افزار به نام "زبانه ها و جستجو" به شما امکان میدهد تا خیلی سریع در بین ایمیل های خود جستجو کرده و ایمیل مورد نظر را بیابید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید قابلیت زبانه این نرم افزار برای شما، فوق العاده کاربردی می باشد. به وسیله این قابلیت شما می توانید هر ایمیل را در زبانه ای جدید باز کرده و به راحتی بین آنها جا به جا شوید و یا حتی ایمیل های مهم را جدا کنید که این کار را می توانید با دابل کلیک کردن بر روی ایمیل انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به آرشیو کردن ایمیل ها، ویرایش پوسته نرم افزار، ابزار مدیریت افزونه، راه اندازی آسان، دارای محل ذخیره آدرس کاربرها، حفظ امنیت میل و حذف ایمیل های اسپم، آپدیت اتوماتیک و … اشاره کرد.

™vahid بازدید : 450 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.
با بیت تورنت می توانید فایل های مورد نظر خود را سریعتر دانلود نمایید و با به اشتراک گذاری فایل ها و پهنای باند در تسریع عمل دانلود شرکت نمایید. اکثریت قابلیتهایی که در کلاینت بیت تورنت ارائه شده اند در نرم افزار µTorrent نیز مانند الویت بندی پهنای باند، زمانبندی، دانلود خودکار آر اس اس و Mainline DHT سازگار با بیت کامت وجود دارند. این برنامه همچنین از رمزنگاری پروتکل همراه با مشخصات فنی سازگار با Azureus و BitComet و نسخه های بعدی آنها پشتیبانی می نماید. این برنامه با در نظر گرفتن نهایت کارآمدی و بصورت رایگان نوشته شده است، برخلاف بعضی کلاینت های دیگر تورنت ،این نرم افزار از منابع سیستمی به میزان بسیار زیاد استفاده نمی نماید و بصورت معمول کمتر از ۶ مگابایت از فضای حافظه سیستمی را مشغول خود می نماید که به شما اجازه می دهد از تمامی عملکردهای رایانه خود در حین استفاده از این نرم افزار بسادگی وبدون ایجاد هرگونه وقفه استفاده نمایید، بعلاوه خود نرم افزار نیز از حجم بسیار کمی و حتی کمتر از یک مگابایت یعنی چیزی در حدود ۴۰۰ کیلو بایت استفاده می کند.

 

™vahid بازدید : 420 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

طراحی سایت! یک قول بزرگ برای کاربران دنیای وب است که به نحوی وارد مسائل مدیریتی دنیای وب شده اند. یا شاید کسانی که میخواهند وارد این دنیای بزرگترها شوند. اگر میخواهید شروع کار طراحی وب و طراحی سایت را به نرم افزارهایی آغاز کنید که بتوانید ضمن کسب تجربه ، سایت هایی را نیز راه اندازی کنید ، نرم افزارهایی هستند که بدون نیاز به علم و دانش فنی بالا در زمینه طراحی وب ، این امکان را برایتان فراهم می آورند. این نرم افزارها با ابزارهای آماده کاربر را در مسیر طراحی یک وبسایت استاتیک قرار میدهند.

WebsitePainter نرم افزاری است که به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی در زمینه Html و برنامه نویسی تحت وب ، کاربران را قادر به طراحی وبسایت می نماید. با چند کلیک میتوانید صفحات وب را با عناصر مختلف مانند دکمه های وب۲ ، عناصر دورگرد ، جلوه های شناور و زنده و متن و عکس بسازید. این نرم افزار دارای نمونه های آماده بسیاری است که تحت استانداردهای HTML , PHP , ASP کاربر را قادر میسازد به طراحی صفحات وب مختلفی دست بزند. کافی است با به کاربر بردن اشیاء مورد نظر خود به صورت کاملا بصری و بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی و فقط با استفاده از کلیک های موس ، صفحات وب را بسازید. نیازی به نوشتن دستورات css و ایجاد جلوه ها با کدها نیست ، تمام کارها با دستورات موس و کیبرد انجام می شود و شما فقط بایستی دستور دهید! تنظیمات پیچیده نیست. در طراحی نرم افزار WebsitePainter  سعی شده است که تمامی نیازهای پیش بینی شده کاربر گنجانده شود تا طرح نهایی براساس خواسته های وی اماده شود

همچنین با استفاده از WebsitePainter میتوانید اسلایدشوهای زیبا با افکت های زنده بسازید. ساخت اسلایدشو از داده های پویا و همچنین گنجاندن دکمه های برای کنترل اسلایدشو توسط کاربر و تمام اینها بدون کدنویسی و دانش فنی و به زبان HTML انجام خواهد شد.

 

websitepainter طراحی صفحات وب بدون دانش فنی با نرم افزار WebsitePainter Pro 2.1.0

™vahid بازدید : 439 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

Google Chrome جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

 

Google Chrome نسخه قابل حمل مرورگر گوگل کروم Google Chrome 20.0.1132.57 Final

 

 

ژل بزرگ و فرم دهنده باسن دکتر جیمز اصل


ژل بزرگ و فرم دهنده باسن دکتر جیمز اصل



 قيمت: 580,000 ریال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

ژل فرم دهنده باسن دکتر جیمز
این ژل توانایی سفت کردن و شکل دادن به باسن را دارد به نحوی که پس از استفاده باسن زیبا و خوش فرم خواهید داشت. 
قابلیت بالا بردن باسن ، سفت کردن و فرم دادن را به آنها دارد. شلی و بدشکلی پوست را کاهش داده و از بین میبرد و حالت آویزان و شل بودن را از آن میگیرد و به آن فرم می دهد. با ترکیبات گیاهی و طبیعی پوست شما را تغذیه می کند و آن را جوانتر و سالمتر می نماید.
طریقه مصرف :
صبح و قبل از خواب آن را در قسمت باسن بر روی پوست تمیز زده و به صورت دایره وار به مدت 5 تا 10 دقیقه ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

توجه : - حتما باید بر روی پوست تمیز و آری از روغن و عرق های پوستی استفاده شود . - این ژل نتیجه ای که می دهد درمانی است پس برای گرفتن نتیجه بهتر به صورت مداوم از آن استفاده کنید. - همیشه بعد از زدن کرم، باسن را خوب ماساژ دهید تا هم ژل جذب پوست شده و به بافت سلولی خوب خون رسانی و تحریک شود. ترکیبات : جینگر،گور دشتی، مرکبات، لیمو

روشهای خرید محصول:
1- دریافت وجه هنگام تحویل کالا: در این روش کالا برای شما ارسال شده و 3 تا 5 روز کاری به دستتان رسیده و مبلغ کالا و هزینه ارسال ( برای این محصول 5000 تومان) را هنگام دریافت کالا به مامور پست میدهید.
2- واریز وجه به حساب (خرید نقدی): که کالا ظرف 2 تا 3 روز کاری به دستتان رسیده و هزینه ارسال نیز رایگان است.



قیمت محصول : 58,000 تومان میباشد.

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    وضعیت یاهو مدیر سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 773
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 565
  • باردید دیروز : 313
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,076
  • بازدید ماه : 9,020
  • بازدید سال : 43,860
  • بازدید کلی : 690,095