loading...
پارس دانلود | دانلود نرم افزار, كامپيوتر,موبايل,موزيك ,عکس , پارس دانلود , آپدیت آفلاین نود32
™vahid بازدید : 428 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

My Tracks 2.0 نرم افزاری بسیار جالب و کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط آن می توانید مسافت هایی که طی می کنید را اندازه گیری کنید. این نرم افزار با استفاده از حس گر و جی پی اس ، اطلاعات مربوط به دویدن یا فعالیت های بدنی شمارا ضبط کرده به صورت نمودار به شما نمایش می دهد. این نرم افزار از قوی ترین و بهترین نرم افزارها در نوع خود می باشد. برای اجرای برنامه My Tracks نیازمند اندروید ۲٫۱ و بالاتر می باشید. این نرم افزار را در ادامه از پارس دانلود دریافت کنید. 

 

™vahid بازدید : 521 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

Mozilla Thunderbird یک نرم افزار نسل جدید در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. این نرم افزار کار با ایمیل را امن تر، با سرعت تر و آسانتر از قبل کرده و می تواند اکثر نیازهای شما در مدیریت ایمیل ها را فراهم سازد. قابلیت جدید این نرم افزار به نام "زبانه ها و جستجو" به شما امکان میدهد تا خیلی سریع در بین ایمیل های خود جستجو کرده و ایمیل مورد نظر را بیابید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید قابلیت زبانه این نرم افزار برای شما، فوق العاده کاربردی می باشد. به وسیله این قابلیت شما می توانید هر ایمیل را در زبانه ای جدید باز کرده و به راحتی بین آنها جا به جا شوید و یا حتی ایمیل های مهم را جدا کنید که این کار را می توانید با دابل کلیک کردن بر روی ایمیل انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به آرشیو کردن ایمیل ها، ویرایش پوسته نرم افزار، ابزار مدیریت افزونه، راه اندازی آسان، دارای محل ذخیره آدرس کاربرها، حفظ امنیت میل و حذف ایمیل های اسپم، آپدیت اتوماتیک و … اشاره کرد.

™vahid بازدید : 454 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.
با بیت تورنت می توانید فایل های مورد نظر خود را سریعتر دانلود نمایید و با به اشتراک گذاری فایل ها و پهنای باند در تسریع عمل دانلود شرکت نمایید. اکثریت قابلیتهایی که در کلاینت بیت تورنت ارائه شده اند در نرم افزار µTorrent نیز مانند الویت بندی پهنای باند، زمانبندی، دانلود خودکار آر اس اس و Mainline DHT سازگار با بیت کامت وجود دارند. این برنامه همچنین از رمزنگاری پروتکل همراه با مشخصات فنی سازگار با Azureus و BitComet و نسخه های بعدی آنها پشتیبانی می نماید. این برنامه با در نظر گرفتن نهایت کارآمدی و بصورت رایگان نوشته شده است، برخلاف بعضی کلاینت های دیگر تورنت ،این نرم افزار از منابع سیستمی به میزان بسیار زیاد استفاده نمی نماید و بصورت معمول کمتر از ۶ مگابایت از فضای حافظه سیستمی را مشغول خود می نماید که به شما اجازه می دهد از تمامی عملکردهای رایانه خود در حین استفاده از این نرم افزار بسادگی وبدون ایجاد هرگونه وقفه استفاده نمایید، بعلاوه خود نرم افزار نیز از حجم بسیار کمی و حتی کمتر از یک مگابایت یعنی چیزی در حدود ۴۰۰ کیلو بایت استفاده می کند.

 

™vahid بازدید : 482 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

 

Predators in Your Backyard HDTVRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی پارس دانلود|

 

 

نام مستند:  Predators in Your Backyard – درندگان در حیاط خلوت شما

سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۵۹ دقیقه
حجم: ۴۰۰ مگابایت
کیفیت: HDTVRip

زیرنویس انگلیسی : دارد

خلاصه داستان : همواره بسیاری از انسان ها بوسیله ی حیوان های درنده در نقاط مختلف دنیا کشته می شوند. در فلوریدا ، گروه جدیدی از پلنگ ها به عنوان دشمن جدی و خطرناک تازه ای برای جان انسان ها شده اند . در این مستند به مشاهده و بررسی حیوانات درنده ای همچون خرس ، ببر ، شیر و سایر حیوانات پرداخته می شود و …

 

™vahid بازدید : 474 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

DescriptionAdobe AIR شما را قادر می سازد که برنامه های وب مورد علاقه خود را با شما در همه زمان ها باشد. برنامه های AIR بر روی گوشی شما بدون یک مرورگر اجرا می شود . شما می توانید در مورد AIR درhttp://adobe.com/go/airmobileinfo توضیحات بیشتری بخوانید.

تغییرات اخیر :
AIR 2.6 می افزاید : حمایت برای آندروید ۳٫۰ و آخرین دستگاه های اندیشه قرص و همچنین بهبود عملکرد ، به روز رسانی آندروید پشتیبانی ژست، و دست زدن به بهبود محتوای HTML غیر فعال در درون برنامه های AIR می کند.
جدیدترین بهبود عبارتند از :
• ویدئو تحویل صاف
• رندر سریع تر و انیمیشن بازی ها
• پشتیبانی برای آخرین ژست سیستم آندروید

• ادغام تنگ تر بصری میان محتوای فلش و HTML

™vahid بازدید : 420 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

طراحی سایت! یک قول بزرگ برای کاربران دنیای وب است که به نحوی وارد مسائل مدیریتی دنیای وب شده اند. یا شاید کسانی که میخواهند وارد این دنیای بزرگترها شوند. اگر میخواهید شروع کار طراحی وب و طراحی سایت را به نرم افزارهایی آغاز کنید که بتوانید ضمن کسب تجربه ، سایت هایی را نیز راه اندازی کنید ، نرم افزارهایی هستند که بدون نیاز به علم و دانش فنی بالا در زمینه طراحی وب ، این امکان را برایتان فراهم می آورند. این نرم افزارها با ابزارهای آماده کاربر را در مسیر طراحی یک وبسایت استاتیک قرار میدهند.

WebsitePainter نرم افزاری است که به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی در زمینه Html و برنامه نویسی تحت وب ، کاربران را قادر به طراحی وبسایت می نماید. با چند کلیک میتوانید صفحات وب را با عناصر مختلف مانند دکمه های وب۲ ، عناصر دورگرد ، جلوه های شناور و زنده و متن و عکس بسازید. این نرم افزار دارای نمونه های آماده بسیاری است که تحت استانداردهای HTML , PHP , ASP کاربر را قادر میسازد به طراحی صفحات وب مختلفی دست بزند. کافی است با به کاربر بردن اشیاء مورد نظر خود به صورت کاملا بصری و بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی و فقط با استفاده از کلیک های موس ، صفحات وب را بسازید. نیازی به نوشتن دستورات css و ایجاد جلوه ها با کدها نیست ، تمام کارها با دستورات موس و کیبرد انجام می شود و شما فقط بایستی دستور دهید! تنظیمات پیچیده نیست. در طراحی نرم افزار WebsitePainter  سعی شده است که تمامی نیازهای پیش بینی شده کاربر گنجانده شود تا طرح نهایی براساس خواسته های وی اماده شود

همچنین با استفاده از WebsitePainter میتوانید اسلایدشوهای زیبا با افکت های زنده بسازید. ساخت اسلایدشو از داده های پویا و همچنین گنجاندن دکمه های برای کنترل اسلایدشو توسط کاربر و تمام اینها بدون کدنویسی و دانش فنی و به زبان HTML انجام خواهد شد.

 

websitepainter طراحی صفحات وب بدون دانش فنی با نرم افزار WebsitePainter Pro 2.1.0

™vahid بازدید : 440 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (3)

شماره ی بیستم یکی از پرمخاطب ترین مجله ی الکترونیکی ایران، گیم لند با نام جدید “هنر بازی” به سخت ترین حالت ممکن منتشر شد. تغییر نام مجله به “هنر بازی” در راستای مطرح شدن مجله با یک نام کاملا ایرانی است و اهداف بلند مدتی نیز در پس این تغییر نام قرار دارد. در این شماره با مطالب متنوعی که مهم ترین آنها پرونده ی اختصاصی از عنوان Black Ops 2 است به چشم می خورد. در ادامه می توانید لیست مطالب مجله را مشاهده و این شماره را با لینک مستقیم دانلود کنید.

 

gameland دانلود مجله بازی های رايانه اي به نام هنربازي نسخه 20

™vahid بازدید : 607 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

FaceLock for apps Pro 2.6.4 یک برنامه کاربردی فوق العاده برای موبایل و تبلت های با سیستم عامل اندروید می باشد که توسط آن می تواند دستگاه تان را به وسیله تشخیص چهره ، قفل یا باز کند. همچنین این نرم افزار می تواند با تشخیص چهره شما نرم افزارهایی را که قفل کرده اید را نیز باز کند. برای استفاده از FaceLock for apps Pro دستگاه تان می بایست روت شده باشد. برای اجرای این برنامه فوق العاده نیازمند سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر خواهید بود.

 

FaceLock for apps Pro 2.6.4 قفل کردن موبایل با تشخیص چهره FaceLock for apps Pro 2.6.4   اندروید

™vahid بازدید : 471 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

این بار در سایت پارس دانلود ، بازی بسیار زیبا و جذاب The Abandoned School 1.0 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی ترسناک در یک مدرسه متروکه رها شده اید و باید معماهایی که در این مدرسه وجود دارند را حل کنید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

The Abandoned School بازی بسیار زیبا و جذاب The Abandoned School 1.0   اندروید

™vahid بازدید : 548 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes S02 2012 720p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های ایرانی با زیر نویس فارسی اختصاصی تیم پارس دانلود

زیرنویس فارسی قسمت 11 در ادامه همین مطلب قرار گرفت

 

The Avengers Earths Mightiest Heroes 2 دانلود فصل دوم انیمیشن The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes

 نام انیمیشن : The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes S02 – قسمت های ۱ تا ۱۱

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای ، ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۲

وضعیت : در حال پخش 

مدت زمان : ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۰۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p

امتیاز : ۸٫۶ / ۱۰ 

زیرنویس فارسی : دارد ، اختصاصی پارس دانلود

اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ پخش قسمت ها :  IMDB ، ویکی پدیا

 

ژل بزرگ و فرم دهنده باسن دکتر جیمز اصل


ژل بزرگ و فرم دهنده باسن دکتر جیمز اصل



 قيمت: 580,000 ریال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

ژل فرم دهنده باسن دکتر جیمز
این ژل توانایی سفت کردن و شکل دادن به باسن را دارد به نحوی که پس از استفاده باسن زیبا و خوش فرم خواهید داشت. 
قابلیت بالا بردن باسن ، سفت کردن و فرم دادن را به آنها دارد. شلی و بدشکلی پوست را کاهش داده و از بین میبرد و حالت آویزان و شل بودن را از آن میگیرد و به آن فرم می دهد. با ترکیبات گیاهی و طبیعی پوست شما را تغذیه می کند و آن را جوانتر و سالمتر می نماید.
طریقه مصرف :
صبح و قبل از خواب آن را در قسمت باسن بر روی پوست تمیز زده و به صورت دایره وار به مدت 5 تا 10 دقیقه ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

توجه : - حتما باید بر روی پوست تمیز و آری از روغن و عرق های پوستی استفاده شود . - این ژل نتیجه ای که می دهد درمانی است پس برای گرفتن نتیجه بهتر به صورت مداوم از آن استفاده کنید. - همیشه بعد از زدن کرم، باسن را خوب ماساژ دهید تا هم ژل جذب پوست شده و به بافت سلولی خوب خون رسانی و تحریک شود. ترکیبات : جینگر،گور دشتی، مرکبات، لیمو

روشهای خرید محصول:
1- دریافت وجه هنگام تحویل کالا: در این روش کالا برای شما ارسال شده و 3 تا 5 روز کاری به دستتان رسیده و مبلغ کالا و هزینه ارسال ( برای این محصول 5000 تومان) را هنگام دریافت کالا به مامور پست میدهید.
2- واریز وجه به حساب (خرید نقدی): که کالا ظرف 2 تا 3 روز کاری به دستتان رسیده و هزینه ارسال نیز رایگان است.



قیمت محصول : 58,000 تومان میباشد.

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    وضعیت یاهو مدیر سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 159
  • تعداد اعضا : 773
  • آی پی امروز : 407
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 1,301
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,683
  • بازدید ماه : 2,683
  • بازدید سال : 46,626
  • بازدید کلی : 692,861