loading...
پارس دانلود | دانلود نرم افزار, كامپيوتر,موبايل,موزيك ,عکس , پارس دانلود , آپدیت آفلاین نود32
™vahid بازدید : 441 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

مجموعه وکتور بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Glowing Abstract Backgrounds Vector را برای شما عزیزان در  پارس دانلود قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد. فایل ها با فرمت EPS بوده و دارای پیش نمایش JPEG می باشند.

 

Glowing Abstract Backgrounds Vector مجموعه 5 وکتور فوق العاده زیبا با عنوان Glowing Abstract Backgrounds

™vahid بازدید : 486 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

مجموعه تصویر زمینه دیدنی و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم پارس دانلود به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

70 HD Wallpapers مجموعه 70 کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

™vahid بازدید : 571 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (2)

X360 Magazine UK یکی از بهترین مجله های بریتانیا برای خریداران ایکس باکس ۳۶۰ است . این مجله حاوی جدیدترین اخبار و پیش نمایش های منتشر شده از برترین بازی های دنیا می باشد که با نقدهای جالب و خواندنی ، بسیاری از دارندگان XBOX360 را مجبور به تهیه خود کرده است . این مجله هر سه هفته یک بار منتشر می شود و در آن می توانید جدیدترین اخبار را بخوانید . در ادامه می توانید این مجله ی پرطرفدار را با فرمت PDF دریافت کنید .

 

X360 Magazine UK دانلود مجله ايكس باكس X360 Magazine UK July 2012

™vahid بازدید : 348 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

National Geographic Megafactories Tata Nano (2012) 720p HDTV Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Megafactories Tata Nano دانلود مستند ابركارخانه‌ها: اتومبيل تاتا نانو Megafactories: Tata Nano


نام مستند : National Geographic Megafactories Tata Nano

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

حجم : ۷۶۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p

زبان : انگلیسی

خلاصه : آقای Ratan Tata برای ایمن ساختن جاده های کشور هند اقدام به ساخت ارزان ترین ماشین دنیا کرده است تا مردم دیگر مجبور به استفاده از موتور سیکلت نباشند . این خودرو در عین سادگی دارای جدیدترین تکنولوژزی های روز دنیا می باشد و به همین دلیل سوژه ی برنامه ی Megafactories شده است …

 

™vahid بازدید : 522 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

Lucky Patcher 2.0.6 یک برنامه کوچک برای سیستم عامل اندروید می باشد که لایسنس بازی و نرم افزارها را از بین می برد. برخی از نرم افزار ها نیاز به فعال سازی دارند که توسط این برنامه می توانید به سادگی آن ها را فعال یا کرک کنید و با خیال آسوده از آنها استفاده نمایید. برای اجرای Lucky Patcher نیازمند سیستم عامل اندروید ۱٫۶ و بالاتر و همچنین دستگاه روت شده می باشید.

 

Lucky Patcher حذف لایسنس نرم افزارها توسط Lucky Patcher 2.0.6   اندروید

™vahid بازدید : 477 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و جذاب Dabang Damad The Fighter 2.0 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست با حریفان خود مبارزه رزمی و تن به تن انجام دهید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Dabang Damad The Fighter 2.0 بازی بسیار زیبا و جذاب Dabang Damad The Fighter 2.0   اندروید

™vahid بازدید : 469 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

Ultimate Spider-man 720p (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وب سایت های ایرانی

قسمت ۱۳ در ادامه همین مطلب قرار گرفت

زیرنویس فارسی قسمت ۱۰ افزوده شد

 

ultimate spider man cover 2012 دانلود سریال کارتونی Ultimate Spider man 2011

™vahid بازدید : 448 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

 Citra FX دارای مجموعه از فیلترهای افکت دیجیتال برای عکس ها و تصاویردیجیتال می باشد. این نرم افزار به هر کس اجازه میدهد تا بدون توجه به تجربه وی در این زمینه ، تا تصاویر دیجیتال خود را به ظاهری منحصربفرد و هنری تبدیل نماید. این نرم افزار دارای تعداد زیادی فیلتر از پیش ساخته شده از تنظیمات رنگ، کنتراست، نمایش گرفته تا فیلترهای پیشرفته مانند موج دارکردن آب، تزیین کردن وغیره می باشد. نتیجه کار تنها به خلاقیت شما بستگی دارد. همچنین می توانید بازخوردی فوری از تغییراتی که ایجاد می نمایید، را مشاهده نمایید. خلق افکتهای تصویری تحسین برانگیز با استفاده از این نرم افزار آسانتر و سرگرمتر کننده تر از همیشه خواهد بود. این نرم افزار بسته ای مناسب همگان، برای فیلتر گذاری تصاویر دیجیتال بصورت پیشرفته و یا ساده می باشد. این نرم افزار نیازمند Java VM (JRE) 1.5 یا بالاتر می باشد.

 

Citra FX Photo Effects 4.0 افكت گذاري بر روي تصاوير با Citra FX Photo Effects 4.0

™vahid بازدید : 277 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و جذاب Mortal Skies 2 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی در یک جنگ تمام عیار شرکت می کنید و با استفاده از سلاح هایی که بر روی هواپیما نصب شده است به جنگ با دشمن می روید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Mortal Skies 2 بازی بسیار زیبا و
 جذاب Mortal Skies 2 V1.1   اندروید

™vahid بازدید : 428 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.8.0

™vahid بازدید : 1071 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

شرکت مایکروسافت که با ارایه دو محصول جدید Windows 7 و Windows Server 2008 تلاش فراوانی داشت تا سرانجام به همه شایعاتی که در خصوص امنیت ویندوزهایش مطرح می شود، پایان دهد، هیچگاه تصور نمی کرد که تنها با گذشت چند ماه از ارایه آخرین دستاوردهایش، مثل همیشه با مشکلات امنیتی متعددی دست به گریبان باشد.

رخنه ها و مسایل امنیتی، انگار بخشی جدایی ناپذیر از محصولات این شرکت شده اند و همچون غولی شکست ناپذیر، در برابر عظمت آن قد برافراشته اند. برای اثبات این ادعا، کافی است که مراحل زیر را اجرا کرده و فقط در چند مرحله، با گذشتن از کلمه عبور ویندوز، حتی به بازیابی دوباره آن اقدام نمایید:

™vahid بازدید : 458 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (1)

 K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 9.0.2


ژل بزرگ و فرم دهنده باسن دکتر جیمز اصل


ژل بزرگ و فرم دهنده باسن دکتر جیمز اصل



 قيمت: 580,000 ریال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

ژل فرم دهنده باسن دکتر جیمز
این ژل توانایی سفت کردن و شکل دادن به باسن را دارد به نحوی که پس از استفاده باسن زیبا و خوش فرم خواهید داشت. 
قابلیت بالا بردن باسن ، سفت کردن و فرم دادن را به آنها دارد. شلی و بدشکلی پوست را کاهش داده و از بین میبرد و حالت آویزان و شل بودن را از آن میگیرد و به آن فرم می دهد. با ترکیبات گیاهی و طبیعی پوست شما را تغذیه می کند و آن را جوانتر و سالمتر می نماید.
طریقه مصرف :
صبح و قبل از خواب آن را در قسمت باسن بر روی پوست تمیز زده و به صورت دایره وار به مدت 5 تا 10 دقیقه ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

توجه : - حتما باید بر روی پوست تمیز و آری از روغن و عرق های پوستی استفاده شود . - این ژل نتیجه ای که می دهد درمانی است پس برای گرفتن نتیجه بهتر به صورت مداوم از آن استفاده کنید. - همیشه بعد از زدن کرم، باسن را خوب ماساژ دهید تا هم ژل جذب پوست شده و به بافت سلولی خوب خون رسانی و تحریک شود. ترکیبات : جینگر،گور دشتی، مرکبات، لیمو

روشهای خرید محصول:
1- دریافت وجه هنگام تحویل کالا: در این روش کالا برای شما ارسال شده و 3 تا 5 روز کاری به دستتان رسیده و مبلغ کالا و هزینه ارسال ( برای این محصول 5000 تومان) را هنگام دریافت کالا به مامور پست میدهید.
2- واریز وجه به حساب (خرید نقدی): که کالا ظرف 2 تا 3 روز کاری به دستتان رسیده و هزینه ارسال نیز رایگان است.



قیمت محصول : 58,000 تومان میباشد.

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    وضعیت یاهو مدیر سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 773
  • آی پی امروز : 302
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 536
  • باردید دیروز : 277
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 813
  • بازدید ماه : 813
  • بازدید سال : 44,756
  • بازدید کلی : 690,991