loading...
پارس دانلود | دانلود نرم افزار, كامپيوتر,موبايل,موزيك ,عکس , پارس دانلود , آپدیت آفلاین نود32
™vahid بازدید : 565 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

ادوبی فلشیا به اختصار فلش، نرم‌افزاری است برای تولید انواع بازی‌های دو بعدی، فیلم، و برنامه‌های پویای اینترنتی که توسط پخش کنندهٔ فلش اجرا می‌شود . در این دوره از آموزش ها ، به شما یاد داده می شود تا چگونه با استفاده از برنامه فلش به ساخت انواع فایل های SWF متحرک بپردازید . افزودن انواع نمادها ، متن ، تصویر و انیمیشن های متحرک باعث شکل گرفتن فایل های فلش می شوند .اساس ساختمان پرونده‌های فلش به صورت برداری است که با زبان اکشن‌ اسکریپت محتویات و اشیاءها کنترل و دستور دهی می‌شود.سادگی در کنترل محتویات و اطلاعات، گرافیک بالا و قدرت انعطاف فراوان، استفاده همه گیر آن را موجب شده‌است. امروزه بر روی ۹۰٪ کامپیوترهای متصل به اینترنت پخش کنندهٔ فلش، فعال و نصب می‌باشد.

 

Flash Professional CS6 آموزش طراحي با ادوبي فلش Getting Started with Flash Pro CS6

™vahid بازدید : 486 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

Secrets of the Seas Flying Dutchman  نسخه جدیدی از سری بازی های Hidden Object اسرار دریا می باشد که این بار می بایست با سفر به زیر دریا ، با دزدان دریایی مبارزه کنید و اسرار آن ها را کشف کنید تا درنهایت دوست خود را نجات دهید . پس مراقب دزدان دریایی منحرف باشید ! امیدواریم از این بازی فکری و زیبا نهایت لذت را ببرید .

 

Secrets of the Seas Flying Dutchman بازي فكري Secrets of the Seas Flying Dutchman v1.5.2.2012

™vahid بازدید : 510 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (2)

در بین این همه نرم افزار معروف بهینه سازی برای ویندوزها ، شاید انتخاب یک نرم افزار بسیار سخت باشد. نرم افزاری که علاوه بر دارا بودن تمامی امکانات لازم برای بهینه سازی ویندوز ما ، سازگاری مناسبی با آن ویندوز داشته باشد. اکثر نرم افزارها اینطور هستند ، ولی شرکت  Yamicsoft نرم افزارهایی را ویژه بهینه سازی ویندوزها تولید میکند. نرم افزارهایی ویژه ویندوزهای xp , vista  و ۷ .

Windows 7 Manager نرم افزاری ویژه با تمامی امکانات یک نرم افزار بهینه سازی برای بهینه سازی و افزایش سرعت کارایی و رفع مشکلات سیستمی ویندوز ۷ می باشد. این نرم افزار تخصصی دارای بخش های فراوانی است که شاید در کمتر نرم افزار بهینه سازی ، بتوانید نمونه آنها را بیابید. از نظر ظاهری نرم افزار بسیار زیبا و ساده است و ابزارهای اصلی در تب ها قرار گرفته که امکانات هرکدام در هر تب قرار گرفته اند. این نرم افزار به طور کل دارای بخش های Optimizer, Cleaner, Customization, Security, Network and Misc. Utilities که به ترتیب بهینه ساز ، پاک کننده ، سفارشی ساز ، امنیتی ، شبکه و دیگر ابزارها نام دارند.

در بخش بهینه سازی ابزارهای جهت افزایش سرعت ویندوز در بارگزاری و خاموش شدن آن فراهم شده است. این فرایند میتواند با غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری و جلوگیری از اجرای پروسه های نامعتبر انجام شود. در بخش پاکسازی نرم افزار نمودارهایی را از وضعیت هارد دیسک شما نمایش میدهد. میتواند فایل های هرز و تکراری  را پیدا کنید و آنها را حذف نمایید. در همین بخش ابزاری برای پاکسازی رجیستری ویندوز وجود دارد که مسلما از بخش های اصلی نرم افزار محسوب می شود . این بخش نسبت به پاکسازی و تعمیر رجیستری ویندوز می پردازد و ورودی های نامعتبر که باعث ایجاد رخنه امنیتی و کاهش سرعت ویندوز می شود را از بین می برد. همچنین با یکپارچه سازی رجیستری باعث بهبود عملکرد آن می شود.

در بخش سفارشی سازی ، ابزارهایی جهت سفارشی سازی کردن ظاهر و تنظیمات ویندوز ۷ قرار دارد. میتوانید منوها را تغییر دهید و همچنین بخش های جدیدی را به پنجره ها اضافه کنید. همچنین تنظیمات مخفی ویندوز ۷ در این بخش برای شما نمایان خواهد شد. در بخش امنیتی تنظیمات امنیتی بهتری برای افزایش امنیت محیط کاربری ویندوز از جمله دسکتاپ و هنگام روشن شدن ویندوز ۷ در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین امکان قفل کردن فایل ها نیز در این بخش تعبیه شده است. در بخش شبکه نیز ، ابزارهایی برای افزایش و بهینه سازی سرعت شبکه و اینترنت فراهم است و در بخش دیگر ابزار دیگر ابزارهای متفرقه زیادی وجود دارد بهتر است با تجربه این نرم افزار پی به آنها ببرید!

windows 7 manager بهینه سازی تخصصی ویندوز 7 با نرم افزار Windows 7 Manager 4.1.0

™vahid بازدید : 427 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)

اگر از جمله کسانی هستید که به تعداد دفعات زیاد تعویض ویندوز انجام میدهند و از نصب چندباره درایورهای سخت افزاری خسته شده اید ، باید مطلع باشید که میتوان از درایورهای نصب شده فایل پشتیبان (Backup) تهیه کنید و بعد از هربار نصب ویندوز به راحتی تمامی درایورها را نصب کنید. همچنین لازم است که برای حفظ کارآمدی کامل قطعات سخت افزاری همزمان با آپدیت ویندوزتان ، درایورها را نیز آپدیت نگهدارید که برای اینکار اگر بخواهید به سایت سازنده سخت افزارها مراجعه کنید ، وقت زیادی را از دست خواهید داد. در کنار این مسئله در بعضی اوقات لازم است که درایوری را از طریق اینترنت پیدا کنید و نصب نمایید.

Driver Easy Pro تمامی موارد ذکر شده در سطور بالا را برایتان در یک نرم افزار ساده فراهم آورده است. نرم افزاری ساده و کاربردی که میتواند درایورهای گم شده سخت افزارها را برایتان از طریق اینترنت پیدا کرده و نصب نمایید. همچنین میتواند از درایورهای نصب شده فایل پشتیبان تهیه نمایید و در مواقع لزوم آن را بازگردانی (restore) نماید. این نرم افزار بسیار ساده اطلاعات لازم از سخت افزارها و سیستم عاملتان را نمایش میدهد و میتواند با جستجوی سریع در اینترنت ، ضمن یافتن درایورهای گمشده ، درایورهای نصب شده را نیز آپدیت نماید. در کنار این قابلیت ، شاید نمایش اطلاعات جزئی از سخت افزارها مانند کارت گرافیک،کارت صدا ، حافظه رم و مادربورد نیز جالب باشد. این نرم افزار حتی میتواند درایورهای مربوط به قطعات متصل به کامپیوترتان مانند پرینترها ، دستگاه های دیجتال و موس و کیبرد و… را شناسایی و فرایندهای لازم را برروی آنها انجام دهد. در هنگام دانلود آپدیت یا درایورهای گمشده ، میتواند ضمن مشاهده حجم فایل در حال دانلود ، محل دانلود شدن آن روی سیستم خودتان را مشاهده کنید و در صورت نیاز فایل را در محل دیگری نیز نگهداری کنید. 

 

driver esay پیدا کردن ، بروزرسانی و نصب درایورها با DriverEasy Pro 4.0.4.21077

™vahid بازدید : 708 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (5)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت پارس دانلود دریافت کنید.
 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 2.7

 

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار:
- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
  – امکانات عالی

 

™vahid بازدید : 471 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (1)


Data Sweeper Pro نرم افزاری است که با روش shred دادها یا همان فایل های شما را به طور کل نابود می کند. برای این نابودی ، نمیتوان از واژه "حذف" فایل ها استفاده کرد ، زیرا که Data Sweeper Pro داده درخواستی شما را ضمن اینکه به چندین پاره جدا از هم تبدیل میکند تا غیرقابل خوانایی و در نتیجه بازیابی و استفاده شود ، آن را با داده های تصادفی جایگزین میکند تا به طور کل از حافظه نهان هارد دیسک نیز از بین رود. البته این جایگزینی به این معنی نیست که به هارد دیسک شما فضایی افزوده می شود ، بلکه این جایگزینی صرفا در پشت صحنه سیستم و همان محلی که امکان بازیابی فایل ها را به نرم افزارهای بازیابی اطلاعات میدهد ، انجام می شود تا این امکان نیز از بین رود.

این نرم افزار علاوه بر اینکه میتواند در نابود سازی اطلاعات مهمی مانند داده های شخصی ، بانکی و اداری را به شما میدهد ، در زمان فروش قطعات سخت افزاری میتواند کمک حال شما باشد تا قطعه ای مانند هارد دیسک را به طور کل از اطلاعات خودتان خالی کرده و سپس به فرد دیگری بسپارید تا در صورت تلاش آن فرد برای رسیدن به اطلاعات قبلی ، جز ناکامی برای وی وجود نیاید. به طور کل این نرم افزار میتواند با پاره پاره کردن و خشک کردن اطلاعات ، دسترسی هرکسی حتی خودتان با آن اطلاعات را از بین ببرد. 

data sweeper pro box حفظ حریم خصوصی با حذف امن اطلاعات Data Sweeper Pro 3.0.0.0

™vahid بازدید : 867 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2012 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۲ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۵ می باشد را برای بازی PES 2012 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت پارس دانلود دریافت نمایید.

 

| به همراه دانلود پچ فیکس ۳٫۵٫۱ به صورت جداگانه |

 

pes2012 2nd demo cover دانلود پچ جديد بازي Pes 2012 با عنوان PESEdit 2012 Patch 3.5

™vahid بازدید : 550 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

تم جذاب و بسیار دیدنی با عنوان Green Tea Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در پارس دانلود قرار داده ایم. به وسیله این پوسته می توانید محیط ویندوز زیباتری داشته باشید و از کار کردن با رایانه خود لذت بیشتری ببرید. این تم به صورت اورجینال بوده و روی فایل های سیستمی ویندوز تغییر و دستکاری ایجاد نمی کند. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز وب سایت پارس دانلود واقع گردد.

 

Green Tea Theme تم بسیار زیبا و تماشایی Green Tea Theme   ویندوز 7

™vahid بازدید : 430 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

نرم افزار WinPatrol PLUS 25.0.2012.5 با استفاده از تکنولوژی R.I.D به شما امکان ویرایش و نمایش نرم افزارهای در حال اجرا بر روی سیستم چه به صورت آشکار و چه به صورت پنهان را میدهد و شما می توانید سطح دسترسی فایل های در حال اجرا, فایل هایی که در ابتدای شروع به کار سیستم StartUp بر روی سیستم بارگذاری شده یا در حال پردازش هستند را بررسی نمائید یا بسته به صلاح دید محدود یا حذف کنید و پنجرهای ناخواسته در زمان کار با اینترنت را قطع کنید و از ورود Adware, Keyloggers, Spyware, Worms, Cookies به سیستم جلوگیری کنید.

 

Win Patrol PLUS تامین امنیت سیستم در برابر جاسوسی توسط WinPatrol PLUS 25.0.2012.5

™vahid بازدید : 580 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

 ExtremeCopy Pro 2.2.1 نرم افزاری کم قدرتمند و مفید بوده که جایگزینی مناسب جهت کپی و جابجایی فایل های شما توسط ویندوز با سرعتی بالاتر می باشد . همچنین میتوانید در حین کپی عملیات را متوقف کرده و سپس از همانجا ادامه دهید.این نسخه برای تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷ قابل استفاده است. این نرم افزار بنا به ادعای سازنده اش می تواند سرعت کپی و انتقال فایل ها را ۲۰ تا ۱۲۰ درصد افزایش دهد. نرم افزار ExtremeCopy Pro را در ادامه می توانید از وب سایت پارس دانلود  دریافت نمایید.

ExtremeCopy Pro کپی سریع تر فایل ها توسط ExtremeCopy Pro 2.2.1

™vahid بازدید : 441 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

Google Chrome جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

 

Google Chrome نسخه قابل حمل مرورگر گوگل کروم Google Chrome 20.0.1132.57 Final

 

 

™vahid بازدید : 455 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

در بسیاری از مواقع کاربرانی که به صورت حرفه ای بر روی یک سیستم کامپیوتری کار می کنند و از چندین سیستم عامل مختلف برای رفع نیازهای خود استفاده می کنند ، دچار مشکلاتی در سوییچ نمودن سیستم عامل خود دارند. به عنوان مثال یک برنامه نویس قصد دارد تا نرم افزار خود را بر روی نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز تست نماید. Parallels Desktop نرم افزاری فوق حرفه ای در ضمینه نصب سیستم عامل به صورت مجازی می باشد.توسط این نرم افزار که مخصوص سیستم عامل مک شرکت اپل می باشد می توانید نسخه های مختلف ویندوز را روی مکینتاش نصب کنید و مانند یک سیستم عامل کامل از آن استفاده نمایید. نرم افزار Parallels Desktop را در ادامه می توانید از وب سایت پارس دانلود دریافت نمایید.

 

Parallels Desktop نصب ویندوز مجازی روی مک توسط Parallels Desktop 7.0.15104.778994

ژل بزرگ و فرم دهنده باسن دکتر جیمز اصل


ژل بزرگ و فرم دهنده باسن دکتر جیمز اصل



 قيمت: 580,000 ریال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

ژل فرم دهنده باسن دکتر جیمز
این ژل توانایی سفت کردن و شکل دادن به باسن را دارد به نحوی که پس از استفاده باسن زیبا و خوش فرم خواهید داشت. 
قابلیت بالا بردن باسن ، سفت کردن و فرم دادن را به آنها دارد. شلی و بدشکلی پوست را کاهش داده و از بین میبرد و حالت آویزان و شل بودن را از آن میگیرد و به آن فرم می دهد. با ترکیبات گیاهی و طبیعی پوست شما را تغذیه می کند و آن را جوانتر و سالمتر می نماید.
طریقه مصرف :
صبح و قبل از خواب آن را در قسمت باسن بر روی پوست تمیز زده و به صورت دایره وار به مدت 5 تا 10 دقیقه ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

توجه : - حتما باید بر روی پوست تمیز و آری از روغن و عرق های پوستی استفاده شود . - این ژل نتیجه ای که می دهد درمانی است پس برای گرفتن نتیجه بهتر به صورت مداوم از آن استفاده کنید. - همیشه بعد از زدن کرم، باسن را خوب ماساژ دهید تا هم ژل جذب پوست شده و به بافت سلولی خوب خون رسانی و تحریک شود. ترکیبات : جینگر،گور دشتی، مرکبات، لیمو

روشهای خرید محصول:
1- دریافت وجه هنگام تحویل کالا: در این روش کالا برای شما ارسال شده و 3 تا 5 روز کاری به دستتان رسیده و مبلغ کالا و هزینه ارسال ( برای این محصول 5000 تومان) را هنگام دریافت کالا به مامور پست میدهید.
2- واریز وجه به حساب (خرید نقدی): که کالا ظرف 2 تا 3 روز کاری به دستتان رسیده و هزینه ارسال نیز رایگان است.



قیمت محصول : 58,000 تومان میباشد.

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    وضعیت یاهو مدیر سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 188
  • تعداد اعضا : 773
  • آی پی امروز : 358
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 843
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,225
  • بازدید ماه : 2,225
  • بازدید سال : 46,168
  • بازدید کلی : 692,403